Wdrożenie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych - 09.08.2018

Już 25 maja 2018 roku pakiet legislacyjny RODO wchodzi w życie. Może się wydawać, że rok to dużo czasu – a jednak zmiany, jakie do tego czasu muszą wprowadzić firmy, mogą okazać się na tyle poważne, że ich wdrażaniem trzeba zająć się już teraz. 

RODO w placówkach ochrony zdrowia - 26.09.2018

Już od 25 maja 2018 roku placówki medyczne będą zobowiązane do stosowania regulacji prawnych wynikających z rozporządzenia unijnego. Rozporządzenie wprowadza bardzo liczne zmiany w zakresie zasad ochrony danych osobowych osób fizycznych. Z punktu widzenia funkcjonowania podmiotów wykonujących działalność leczniczą zagadnienie to ma charakter kluczowy, albowiem placówki te przetwarzają szczególnie wrażliwe dane, dotyczące zdrowia, którym RODO nadaje bardzo szczególny status.

Projektowanie planów ciągłości działania - 13-14.09.2018

Szkolenie przygotowuje do korzystania z wzorców dobrych praktyk z zapewniania ciągłości działania (normy BS 25999, BS 25777), a także ryzyka (ISO 27005, ISO 31000) i bezpieczeństwa (ISO 27001, ISO 27002).

Facility & Property Management - bezpieczna i oszczędna nieruchomość - 29.08.2018
Zarządzanie nieruchomością, to proces trudny i złożony. Wymaga on dużego zaangażowania i przyjęcia na siebie ogromnej odpowiedzialności. Zawód zarządcy nieruchomości wciąż zyskuje na znaczeniu. Zmusza to osoby wykonujące ten zawód do ciągłego podnoszenia kwalifikacji. Celem organizowanego przez nas spotkania jest przedstawienie najnowszych trendów w obszarze nieruchomości. Eksperci, których zapraszamy, postarają się poszerzyć Państwa wiedzę na temat możliwości, jakie niosą za sobą nowe technologie. Przekonamy się, jak rozwija się branża nieruchomości w Polsce.
Forum Transportu Publicznego - 30.08.2018
Celem ogólnym dla systemu komunikacji zbiorowej jest optymalna realizacja potrzeb przewozowych pasażerów poprzez wykorzystanie dostępnych technologii. Zaproszeni eksperci w zwięzłej formie przekażą pełen zakres praktycznych informacji dotyczący tej tematyki, szczególnie istotnej po rozpoczęciu kolejnego okresu budżetowego Unii Europejskiej.
VII LAW SUMMIT - 12.09.2018
Marketing to taki obszar komunikacji, w którym prawnik otwiera się na klienta i stara się zorientować, jakie są jego wymagania, potrzeby oraz próbuje go zrozumieć. Marketing to również edukowanie klienta. Polega na uświadamianiu klienta o roli i znaczeniu prawa w jego działalności, wynikających z niego uprawnień i obowiązków, możliwości działania. Marketing pozwala na zidentyfikowanie prawnika na rynku, na podkreślenie jego odrębności w stosunku do ogółu innych prawników. Buduje dopiero grunt pod sprzedaż (pozyskanie klienta). 
7th Russia-Japan-USA-Europe Symposium on Fundamental & Applied Problems of Terahertz Devices & Technologies
Sep. 17 – Sep. 21, 2018, Hall A & Foyer, CBF Nowy Świat, Warsaw, Poland
Terahertz (THz) electromagnetic waves and phenomena in the THz range are explosively investigated yet not fully unveiled in broad areas of sciences & technologies ranging from fundamental physics to commercial applications. The symposium aims to bring together researchers who tackle “Fundamental & Applied Problems in Terahertz Devices & Technologies”, so as to stimulate discussions on their state-of-the-art results and promote their collaborations. Based on the successful organizations of preceding RJUSE symposia in Japan, Russia, and USA, the 7th RJUSE will be organised in Warsaw, Poland, on Sep. 17 – Sep. 21, 2018. The technical program will include plenary/invited/contributed talks and poster presentations.
Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży - 19.09.2018
W obecnym mobilno-multimedialnym świecie płynnie poruszamy się pomiędzy różnymi kanałami komunikacji. Dzisiaj wszyscy jesteśmy „omnichannel”. Preferencje dotyczące kanału komunikacji zmieniają się w zależności od realizowanych działań i sytuacji. Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług.
Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych - 25.09.2018
Nowoczesne technologie zaczynają już trafiać do hoteli: tablety zamiast folderów informacyjnych, smartfony zamiast kluczy do pokoju, aplikacje zamiast pilotów. W ten sposób branża hotelarska dostosowuje się do nowych wymagań. Coraz więcej gości oczekuje innowacyjnych technologii w hotelach. Już 34% gości w Polsce wolałoby obsługiwać światło, klimatyzację i telewizję poprzez smartfona lub tablet. Wiele hoteli bierze pod uwagę nowoczesne rozwiązania i już zaczęło podwyższać swój technologiczny standard.
Nowoczesne technologie w opiece nad seniorami - 27.09.2018
Społeczeństwo na świecie, a tym samym również w Polsce coraz bardziej starzeje się. To niezwykle niepokojący trend, albowiem oznacza wiele rozmaitych wyzwań, z którymi nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia aż w tak dużej skali. Jak przewiduje Główny Urząd Statystyczny w 2035 roku osoby starsze będą stanowiły aż dwadzieścia procent Polaków.
Profesjonalna opieka nad seniorami zyskuje na znaczeniu i zaufaniu. Mimo iż, do tej pory funkcjonowało wiele ośrodków spokojnej starości i domów pomocy to dopiero od niedawna powstają ośrodki wyspecjalizowane gwarantujące osobom starszym pełen komfort zamieszkania, leczenia i rodzinną atmosferę w doskonałych warunkach. Profile ośrodków bywają zróżnicowane od ośrodków całodobowych przez ośrodki rehabilitacji i pobytu dziennego.
Bezpieczeństwo danych i zasobów firmy - 11.10.2018
Bezpieczeństwo jest procesem, który ciągle ulega zmianie. Zależy ono od pracowników oraz organizacji, której bezpośrednio dotyczy. Mają na to wpływ ciągłe zmiany w stosunkach gospodarczych, postęp technologiczny, zagrożenia wojenne, terrorystyczne oraz środowiskowe. Problematyka ta dotyczy nie tylko międzynarodowych korporacji. Zmiany w zakresie bezpieczeństwa odnoszą się również do firm, które funkcjonują na rynku lokalnym. Brak odpowiednich rozwiązań i polityki bezpieczeństwa może przynieść firmie niepowetowane straty.
Zarządzanie kryzysowe w systemie kierowania bezpieczeństwem narodowym - 17.10.2018
Zarządzanie kryzysowe to działalność organów administracji publicznej, która polega na zapobieganiu sytuacjom kryzysowym, przygotowaniu do przejmowania nad nimi kontroli w drodze zaplanowanych działań, reagowaniu w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych, usuwania ich skutków, odbudowy infrastruktury krytycznej oraz odtwarzania zniszczonych zasobów. Ważne jest opracowanie planów reagowania kryzysowego, które opisują kto, co i kiedy będzie robił, za pomocą jakich sił i środków i na jakiej podstawie prawnej.
Systemy dla szpitali i placówek medycznych - 25.10.2018
W dzisiejszych czasach celem nadrzędnym dla kadry zarządzającej szpitali i przychodni jest zachowanie ciągłości świadczeń zdrowotnych przy jednoczesnym wzroście poziomu usług medycznych. Założenia te są realizowane poprzez m.in. racjonalizację wydatków, optymalizację wykorzystania posiadanych zasobów ludzkich, zwiększenie konkurencyjności na rynku usług medycznych, wprowadzanie innowacyjnych metod leczenia i zakup zaawansowanego technologicznie sprzętu.
Bezpieczny i nowoczesny blok operacyjny - 26.10.2018
Ciągły rozwój medycyny ma bezpośredni wpływ na komputeryzację działalności placówek medycznych. Wdrażanie systemów sterowania blokiem operacyjnym, wprowadzanie nowoczesnego wyposażenia oraz hybrydowej sali operacyjnej to tylko niektóre skutki zmian zachodzących w tej dziedzinie wiedzy.
Uczelnia na miarę potrzeb - 21.11.2018
Kryzys w szkolnictwie wyższym, m.in. niż demograficzny oraz rosnące wymagania rynkowe stawiają władze uczelni przed ważnymi wyzwaniami. Uczelnia musi konkurować i nadążać za zmianami i potrzebami rynku - studentów. Młody człowiek jest coraz bardziej wymagający.Podczas konferencji warto podyskutować o tym: Jak reklamować uczelnie? Jak zadbać o studenta z zagranicy ? Jak pozyskać i komunikować się z "Klientem" - studentem?
Nowoczesne narzędzia i technologie do zarządzania produkcją - 28.11.2018
Konkurencyjność odzwierciedla potencjał firmy - zasoby, umiejętności i zdolności zapewniające przewagę nad innymi podmiotami działającymi w tym samym sektorze. W realiach współczesnej globalnej gospodarki konkurencyjność staje się jednym z ważniejszych wyznaczników i zarazem perspektyw oceny funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku, a także jest postrzegana jako determinanta rozwoju.
© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki

Kontakt:

Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. zo.o.

tel.: +48 691 571 598
fax: +48 22/ 203 51 41
e-mail: biuro@pirbinstytut.pl

Please publish modules in offcanvas position.