28.01.2020 r.

Obsługa klienta bankowego -

AI i bezpieczeństwo

Wykorzystanie technologii zbliżeniowej zajęło bankom prawie pół wieku. Wprowadzenie bankowości mobilnej na smartfony - zaledwie dwa lata. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli za 5 lat komunikację z bankiem zdominują wirtualni asystenci, a płatności będziemy autoryzować skanem naszych twarzy. Jednocześnie z upowszechnieniem bankowości bezpośredniej zmieniły się perspektywy rozwoju dzisiejszych banków. Powstają nowe narzędzia, które umożliwiają usprawnienie obsługi klienta. Dotyczy to wszystkich kanałów, także tych związanych z obsługą w oddziale czy call center.

Weź udział w debacie o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym podczas konferencji  "Obsługa klienta bankowego - AI i bezpieczeństwo" już 28 stycznia 2020 roku w Warszawie.

 

Prelekcje poprowadzą m.in.:

  • Magdalena Żyta-Wójcik - Architekt IT, Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski
    "Czy wirtualny asystent w bankowości jest możliwy?"
    (Podczas prelekcji przedstawione zostaną zmiany sposobu komunikacji. Prelegentka opowie w czym może pomóc wirtualny asystent oraz przedstawi regulacje dotyczące wirtualnych asystentów w instytucjach finansowych.)

  • Przemysław Sołdacki - COO,  Astrafox
    "Koniec ery dokumentów papierowych, czyli elektroniczny obieg umów od A do Z"
    (Digitalizacja dokumentów przechodzi przez kolejne działy w firmach. Wynika to z wielu aspektów. Kwestią czasu jest całkowite wyeliminowanie dokumentów papierowych i zastąpienie ich przez dokumenty elektroniczne. Platforma AMODIT umożliwia przygotowywanie umów, ich zatwierdzanie, podpisywanie, a także archiwizację i przypomnienia. Podczas prelekcji opowiem w jaki sposób uprościć i skrócić proces obiegu dokumentów do niezbędnego minimum.)

  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
    "Wykorzystanie AI w procesie tworzenia nowego produktu przy współudziale klientów"
    (Sztuczna inteligencja rozwiązuje wiele problemów. Czy pomaga w procesie tworzenia innowacji? Jeżeli tak to w jaki sposób? Odpowiedź na te i inne pytania cieszy, ale i przeraża.)

  • Piotr Surma - Dyrektor Zarządzający, APPLICA.AI
    "Robotyzacja procesów biznesowych wymagających rozumienia tekstu – studium przypadku"
    (Applica automatyzuje procesy biznesowe wymagające rozumienia tekstu. Dzięki autorskiej, inspirowanej działaniem mózgu technologii Contextual Awarness, rozwiązanie Applica jest trenowane do nowych zastosowań w oparciu o zaledwie kilka przykładów. Jest ono wykorzystywane przez globalne banki, firmy mediowe oraz kancelarie prawne do robotyzacji procesów wymagających rozumienia tekstu.)

  • Łukasz Piechowiak - Redaktor naczelny Fintek.pl
    "Jak Fintech zmienił bankowość? Przegląd innowacji w Polsce i na świecie"
    (- Co rozumiemy pod pojęciem FinTech?
    - Charakterystyka sektora FinTech w Polsce. Czym polski sektor różni się od zagranicznych?
    - Innowacje technologiczne w polskim sektorze bankowym. Przegląd najważniejszych, ale nieoczywistych innowacji.
    - Sztuczna inteligencja w sektorze FinTech - przykłady zastosowania.
    - Transformacja FinTech. Gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?)


  • Tomasz Tomaszewski - Head of Product, SentiOne
    "Boty? Nie, dziękuję! - dlaczego nie automatyzować obsługi klienta z wykorzystaniem botów"
    (Jak realnie wygląda rynek botów i wdrożeń? Jakie problemy przynosi wdrażanie bota w obsłudze klienta? Jak przeprowadzić proces automatyzacji obsługi klienta)

  • Paweł Steżycki - Design Lab Head, Alior Bank
    "Fintech i innowacje – jak wybierać rozwiązania pod klienta"
    (Lem się pomylił - nie latamy rakietami, skupiliśmy się na projektowaniu smartfonów, aplikacji i automatyzacji. Nasza rewolucja cyfrowa dopiero się zaczęła i nie wygląda, żeby miała nas zastawić. Jak będziemy się cyfrowo „rozkręcać” w kolejnych latach jako społeczeństwo? Jakie wyzwania w obszarze rozwoju usług stoją przed branżą finansową? Jak będą się rozwijały Fin-technologie i jakie nowe doświadczenia uwiodą klientów? Jakie narzędzia wprowadził Alior, żeby zwiększyć szanse na sukces w tworzeniu dopasowanych do rynku rozwiązań? To będą główne tematy prezentacji.)

  • Konrad Korczak - Dyrektor Departamentu Kontroli i Zapobiegania Przestępstwom Finansowym, Santander Bank Polska

 

Tematyka konferencji:

  • Zarządzanie tożsamością elektroniczną
  • Predictive Identity - zarządzanie tożsamością nowej generacji
  • Biometria
  • Narzędzia i aplikacje mobilne
  • AI
  • BI, Big Data
  • CRM, Obieg dokumentów
  • Unified Communications
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Fintech

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:

  • Szefów Departamentów: Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta
  • CIO, CSO, Audytorów, analityków biznesowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image
Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image
Image

PRELEGENCI

Łukasz Piechowiak - Redaktor naczelny Fintek.pl

Paweł Steżycki - Design Lab Head, Alior Bank

Tomasz Tomaszewski - R&D Product Manager, SentiOne

Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

Konrad Korczak - Dyrektor Departamentu Kontroli i Zapobiegania Przestępstwom Finansowym, Santander

Przemysław Sołdacki - COO,  Astrafox

Magdalena Żyta-Wójcik - Architekt IT, Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski

Piotr Surma - Dyrektor Zarządzający, APPLICA.AI

Paweł Steżycki - Design Lab Head, Alior Bank

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.