16.09.2020 r.

Obsługa klienta bankowego -

AI i bezpieczeństwo

Pandemia przyspiesza cyfryzację sektora finansowego!

Pandemia koronawirusa przyspieszyła cyfryzację sektora finansowego. Jednym z motorów napędowych bankowości przyszłości mają być rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji, które ułatwią wymianę informacji z klientem. Nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, będą miały największy wpływ na bankowość w nadchodzących latach. W miarę postępującej cyfryzacji bankowości te nowe technologie mogą pomóc bankom w walce z fintechową konkurencją i uzyskaniU przewagi konkurencyjnej.

Weź udział w debacie o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym podczas konferencji online "Obsługa klienta bankowego - AI i bezpieczeństwo" już 16 września 2020 roku.

 

Prelekcje poprowadzą m.in.:

- Adam Walendziewski - Global SME/MC Digital Platform Centre Director, ING Bank Śląski
"Ewolucja ING Business – jak przygotowywaliśmy klientów na przyjście COVID-19 (nie wiedząc, że nadchodzi)"
(W trakcie prezentacji omówione zostaną strategie digitalizacji usług i produktów dla klientów korporacyjnych realizowaną przez ING Bank od kilkunastu lat ze szczególnym uwzględnieniem ekosystemu ING Business. Ewolucja podejścia oraz reakcja klientów i banku w sytuacji pandemii.)

- Paweł Wawrzyniak - Paweł Wawrzyniak - Senior IT Architect, Techical Design Service Owner, Nordea
"Wykorzystanie AI w działaniach cyberprzestępczych - jak uchronić naszych klientów?"
(Cyberprzestępcy rozwijają nowe metody przeprowadzania ataków, ale wciąż najchętniej celują w ludzkie podatności, przez co czynnik ludzki stanowi najsłabsze ogniwo każdego systemu bezpieczeństwa. Z tego powodu świadomość wzajemnych relacji międzysystemowych w cyberprzestrzeni – zarówno w wymiarze technicznym, jak i ludzkim – pozwala nie tylko zrozumieć kontekst, w którym operuje dana instytucja, lecz także przygotować się na ewentualne sytuacje kryzysowe będące następstwem incydentów w obszarze bezpieczeństwa. Zasada ta dotyczy w szczególności banków, które swoją przewagę rynkową budują na zaufaniu. Prelekcja porusza kwestię możliwości wykorzystania przez cyberprzestępców nowoczesnych technologii z obszaru sztucznej inteligencji i stara się odpowiedzieć na pytanie, w jaki sposób banki mogą chronić swoich klientów. Wraz z transformacją cyfrową banków, cyfryzacji ulega bowiem cyberprzestępczość.)

- Tomasz Szwelnik - Dyrektor Komercjalizacji Innowacji w Digital Innovation Hub DIH4.AI, Prezes Zarządu VoiceLab.AI
"Sztuczna inteligencja w cyfrowej transformacji obsługi klienta bankowego"
(Podczas wystąpienia zaprezentowana zostanie inicjatywa Hubu Innowacji Cyfrowych DIH4.AI realizowanego w ramach programu Ministerstwa Rozwoju “Przemysł 4.0”. Tomasz Szwelnik, Dyrektor Komercjalizacji Innowacji w DIH4.AI przedstawi państwu wyzwania i szanse związane z cyfrową transformacją oraz zaprezentuje realne przykłady wykorzystania technologii sztucznej inteligencji w obsłudze klienta bankowego. Uczestnicy wystąpienia dowiedzą się również w jaki sposób skorzystać ze wsparcia biznesowego oraz technologicznego oferowanego w DIH4.AI.)

- Illésy Péter - Business Development Manager, Talk-A-Bot
"Chatbot w obsłudze bankowości i komunikacja wewnętrzna"
(Podczas wykładu prelegent poruszy następujące punkty: Statystyki naszych klientów bankowych wykorzystujących chatbota, Obsługa klienta podczas COVID-19 przy pomocy chatbota, Funkcje i możliwości stosowania chatbota w sektorze bankowym, Weryfikacja tożsamości klientów i spersonalizowane odpowiedzi na zapytania, Proces wdrożenia chatbota i nakład pracy ze strony banku, Komunikacja wewnętrzna w banku)

- Piotr Gołębczyk - Key Account Manager - Business Channel, Brother
"Bezpieczne drukowanie w placówkach bankowych również w czasach pandemii"

- Radosław Piedziuk - Unstructured Data Solutions Sales Manager, Dell Technologies
"Bankowość mobilna – platforma do analityki zachowań użytkowników i archiwizacja on-line"

- Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Akademia Leona Koźmińskiego
"Wykorzystanie AI w procesie tworzenia nowego produktu przy współudziale klientów"
(Sztuczna inteligencja rozwiązuje wiele problemów. Czy pomaga w procesie tworzenia innowacji? Jeżeli tak to w jaki sposób? Odpowiedź na te i inne pytania cieszy, ale i przeraża.)

- Bartosz Mysiak - Radca prawny, Kancelaria LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy
"Prawne aspekty stosowania sztucznej inteligencji"
(Podczas prelekcji prelegent poruszy apekty:
- Sztuczna Inteligencja (AI) – stan regulacji w Polsce, EU i na świecie,
- Ryzyka prawne związane ze stosowaniem AI,
- Rozwiązania AI a dane osobowe,
- Odpowiedzialność za stosowanie AI,
- AI a sektor finansowy i bankowy – wyzwania regulacyjne i praktyczne.)

- Przemysław Zarzycki - Inżynier ds. sieci i bezpieczeństwa IT, FAST IT
"Rozwiązanie VMware Site Recovery Manager bazujące na replikacji macierzy HPE Nimble Storage – automatyzacja procesów Disaster Recovery wykorzystująca deduplikację macierzy"

- Robert Fijołek - Financial Account Manager, HPE
"Finansowanie i zarzadznie infrastruktura IT dla Klientów sektora Bankowego"


Webinaria w pokojach firmowych:

- Radosław Piedziuk - Unstructured Data Solutions Sales Manager, Dell Technologies
"Wirtualne biurko pracownika banku – praca grupowa, bezpieczeństwo i archiwizacja danych roboczych."

 

Tematyka konferencji:

  • Zarządzanie tożsamością elektroniczną
  • Predictive Identity - zarządzanie tożsamością nowej generacji
  • Biometria
  • Narzędzia i aplikacje mobilne
  • AI
  • BI, Big Data
  • CRM, Obieg dokumentów
  • Unified Communications
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Fintech

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:

  • Szefów Departamentów: Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta
  • CIO, CSO, Audytorów, analityków biznesowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image
Image
Image
Image
Image

PARTNER MERYTORYCZNY

Image

PRELEGENCI

Piotr Gołębczyk - Key Account Manager - Business Channel, Brother

Tomasz Szwelnik - Dyrektor Komercjalizacji Innowacji w Digital Innovation Hub DIH4.AI, Prezes Zarządu VoiceLab.AI

Paweł Wawrzyniak - Senior IT Architect, Nordea

Radosław Piedziuk - Unstructured Data Solutions Sales Manager, Dell Technologies

Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Akademia Leona Koźmińskiego

Illésy Péter - Business Development Manager, Talk-A-Bot

Bartosz Mysiak - Radca prawny, Kancelaria LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.