PARTNERZY WYDARZENIA

Naszą specjalizacją jest marketing internetowy, którym zajmujemy się nieprzerwanie od 2007 roku.
Jako firma działamy od roku 2009, współpracując z kilkuset podmiotami z całej Polski, Europy oraz ze Stanów Zjednoczonych. Od samego początku stawiamy na wysoką jakość naszych usług oraz uczciwość wobec naszych Klientów.
Głównym celem naszej firmy jest zadowolenie klienta. Zysk klienta jest naszym zyskiem. Stawiamy na długoterminowe relacje, czego przykładem są firmy współpracujące z nami nieprzerwanie od ponad 8 lat!

GetResponse.pl to kompleksowe narzędzie do online marketingu. Oferuje rozwiązania niezbędne do prowadzenia efektywnych kampanii z wykorzystaniem marketing automation, m.in. newslettery, autorespondery, wideo emaile, integracje z social media, landing pages oraz webinary. Platforma GetResponse jest dostępna w 22 językach i obecnie korzysta z niej ponad 350 000 klientów na całym świecie.

ORBA, założona w 2010 roku, specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu i optymalizacji systemów e-commerce dla klientów B2B i B2C. Udostępnia bezpłatne moduły wspierające sprzedaż online. Wśród kompetencji firmy znajdują się również: tworzenie dedykowanych aplikacji internetowych, integracje systemów, usługi konsultingowe, prototypowanie, UX design oraz SEO. Od początku działalności ORBA zrealizowała ponad 80 projektów dla polskich i międzynarodowych klientów (w tym z: USA, Kanady, Meksyku, Brazylii, Szwecji, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Turcji, Danii, Norwegii i Estonii).

ORBA jest partnerem Magento oraz Microsoft, a także członkiem Rady Izby Gospodarki Elektronicznej. Posiada 3 oddziały: 2 w Polsce (Warszawa, Lublin) oraz w USA (Cincinnati). Zespół firmy tworzą eksperci z zakresu programowania, designu, analityki i zarządzania projektami. Ich umiejętności potwierdzają certyfikaty Magento (Magento Certified Developer, Magento Certified Developer Plus, Magento Certified Frontend Developer, Magento Certified Solution Specialist), Professional Scrum Master oraz PRINCE2.

PayU to jeden z największych dostawców usług płatniczych dla e-biznesów na świecie. Firma jest liderem rynku płatności internetowych w Polsce i na wielu innych rynkach. Za cel stawia sobie wspieranie rozwoju rynku e-commerce poprzez dostarczanie najbezpieczniejszych i najszybszych płatności online, które gwarantują wygodę konsumentów kupujących zarówno na desktopach jak i urządzeniach mobilnych. Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in. płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne w aplikacji sklepu, całkowicie online-owe raty. PayU charakteryzuje najwyższa rozpoznawalność i zaufanie do marki wśród kupujących. W Polsce więcej niż co trzeci internauta, który kupuje przez Internet, korzysta z płatności PayU. Jest to także jedna z najsilniejszych marek biznesowych w Polsce w kategorii e-commerce (tytuł Superbrands 2016). Spółka jako pierwsza w kraju uzyskała licencję instytucji płatniczej i podlega nadzorowi KNF. Międzynarodowa grupa PayU działa w 16 krajach na 4  kontynentach i odpowiada za obszar technologii finansowych (FinTech) w ramach południowoafrykańskiego koncernu Naspers, który jest jednym z największych inwestorów technologicznych na świecie

QuarticON personalizuje świat e-commerce. Dostarczając silnik rekomendacji najnowszej generacji, zajmuje obecnie pozycję lidera na rynku. Oparty na innowacyjnej technologii system QuarticON wykorzystuje samouczące się algorytmy (machine learning) oparte na big data, co pozwala na rejestrowanie danych o preferencjach każdego użytkownika  z osobna i wyświetlenie im spersonalizowanej oferty. Na chwilę obecną współpracujemy z ponad 1000 sklepów online na całym świecie, w tym w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Hiszpanii, Czechach, na Węgrzech i Litwie. Do grona naszych klientów należą m.in. Top Secret, Decathlon, Simple, Tous, Apart, JollyChick, Wittchen, Gino Rossi.

PATRONAT MEDIALNY
PATRONAT HONOROWY

Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody powstał w 2000 roku. Pomyślałby ktoś: jeszcze jedna z licznych, mało skutecznych organizacji o słusznych celach, ale bez możliwości działania. Jest inaczej. Także dlatego, że świadomie wybrano formułę związku pracodawców. Stało się tak co najmniej z dwóch powodów:
- po pierwsze, analiza ustaw wykazała, że właśnie organizacje rejestrowane na podstawie ustawy o organizacjach pracodawców mają największe uprawnienia, łącznie z możliwością składania wniosków o zbadanie zgodności prawa z Konstytucją RP,
- po drugie, od początku planowano członkostwo związku w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych, dzięki czemu związek stał się częścią sprawnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji reprezentującej interesy sektora prywatnego, którą w 1999 r. założyły 4 związki branżowe.
Dziś PKPP Lewiatan skupia 54 związki pracodawców ze wszystkich nowoczesnych branż oraz regionów Polski. Związki zrzeszają ponad 3 000 firm małych, średnich i dużych. Firmy – członkowie PKPP Lewiatan zatrudniają ponad 600 000 pracowników. Przez sześć lat zaopiniowano przeszło 1000 aktów prawnych. Do największych sukcesów należy zaliczyć: obniżenie stawki podatku CIT i PIT na działalność gospodarczą do 19 %, nowelizację Kodeksu Spółek Handlowych, nieuchwalenie ustawy medialnej, wprowadzenie do ordynacji podatkowej zapisu wiążącej interpretacji przepisów prawa podatkowego.

© 2019 PRIB All Rights Reserved. Designed By