PARTNERZY

Naveo Sowiński i Sęk sp. j. jest spółką doradczo-szkoleniową wyspecjalizowaną w obsłudze kancelarii prawnych i podatkowych.
Pomagamy właścicielom kancelarii:
- odkrywać i pokonywać bariery rozwojowe biznesu,
- optymalizować działalność marketingową,
- poprawiać efektywność biznesu,
- rozwiązywać problemy zarządcze i właścicielskie.

W ramach prowadzonej działalności szkoleniowej pomagamy Partnerom oraz prawnikom pracującym w kancelarii zdobywać i rozwijać umiejętności:
- marketingowe, pozwalające powiększać przychody kancelarii,
- menedżerskie, pozwalające działać efektywniej.

Zespół Naveo łączy wieloletnie doświadczenie pracy w kancelariach prawnych z know-how wyniesionym z edukacji ekonomicznej oraz pracy w renomowanych firmach doradztwa biznesowego.

ALAN Systems od 18 lat specjalizuje się w rozwiązaniach IT zwiększających efektywność biznesową czterech strategicznych obszarów w każdej firmie: marketingu, sprzedaży, obsługi klienta i komunikacji wewnętrznej. Działa w całej Europie, ze szczególnym uwzględnieniem rynków niemieckojęzycznych. Pracuje dla wiodących firm z branży telekomunikacyjnej, rozrywki on-line i e-commerce. Posiada biura w Polsce i Austrii.
„Okrętem flagowym” w naszej ofercie jest CREAM. To XRM oparty o architekturę cloud i przeznaczony do wsparcia procesów sprzedaży, obsługi klienta, pracy grupowej oraz działań marketingowych. Funkcjonalność webowej aplikacji CREAM uzupełniają aplikacje mobilne: CREAM assistant, CREAM deal+, CREAM storekeeper, CREAM advisor.
ALAN Systems jest producentem systemu do zaawanasowanej analizy i rozliczania czasu pracy (ATMS Watch) łącznie z kontrolą dostępu opartą o technologie RF ID. Tworzy również biznesowe rozwiązania dedykowane, „szyte na miarę” zgodnie z potrzebami i charakterystyką klienta.
Więcej informacji na www.tastecream.com

Advisor247 to nowoczesny, kompletny system zarządzania kancelarią dowolnej specjalizacji i wielkości. Sprawnie dostosowuje się do unikalnych potrzeb i wymagań każdej kancelarii, co pozwala jej na zachowanie swojego unikalnego know-how oraz na zwiększenie produktywność i efektywność działań.”

ARCUS S.A. to dostawca i integrator inteligentnych rozwiązań oraz zintegrowanych systemów zarządzania dokumentem i korespondencją masową. Spółka jest przedstawicielem Kyocera Document Solutions i Pitney Bowes w Polsce. Oferta firmy obejmuje m.in. laserowe drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, systemy do zarządzania dokumentem (Arcus Kyocera MDS), materiały eksploatacyjne, urządzenia do zarządzania korespondencją masową: kopertownice, otwieraczki, składarki, adresarki i oprogramowanie. Do największych klientów GRUPY ARCUS należą banki, firmy ubezpieczeniowe, firmy z branży telekomunikacyjnej, operatorzy pocztowi i logistyczni oraz administracja publiczna na szczeblu centralnym i lokalnym. W ofercie sprzedażowej GRUPY znajdują się takie usługi jak audyt potrzeb klienta, doradztwo w wyborze optymalnego rozwiązania, dostawa i integracja urządzeń wraz z wdrożeniem oprogramowania, aż wreszcie nadzór nad bezpieczną i ciągłą pracą systemu.

Arcus S.A.
ul. Kolejowa 5/7
01-217 Warszawa
tel.: (22) 536 08 00, (22) 536 09 00
faks: (22) 831 70 43
e-mail: handlowy@arcus.pl

ChromeCRM w ciągu 20 lat działalności pomogliśmy 1000 firmom i kancelariom wdrożyć nasze rozwiązania, które nie tylko wspierają ich dzisiejsze procesy i strukturę, ale w wciąż rozwijają się razem z nimi.

W Polsce nas zespół liczy już ponad 40 specjalistów. Jesteśmy obecni w Gdyni, Warszawie i Krakowie, ale mamy również przedstawicielstwa w Norwegii i Szwecji, a poprzez partnera działamy w Wielkiej Brytanii.

Nasi Klienci i wyzwania, przed jakimi stają, są dla nas ciągłą inspiracją. Wdrożenia naszych rozwiązań to unikalne historie, ponieważ każda kancelaria ma niepowtarzalny zestaw potrzeb i wymagań oraz wyjątkową strukturę i sposób działania.

Prawos.pl to nowoczesny portal branży Legal Tech oraz największa wyszukiwarka prawników w Polsce, pomagająca znaleźć adwokatów, radców prawnych, doradców podatkowych i detektywów z całej Polski wykorzystując zaawansowane możliwości dopasowania prawnika z poszczególnej dziedziny prawa i lokalizacji.

Poszukiwanie pomocy prawnej w wynikach wyszukiwania jest procesem bardzo żmudnym i czasochłonnym dlatego postanowiliśmy go przyspieszyć oraz sprawić, aby stał się on bardziej skuteczny i odpowiadający rodzajowi usługi, która jest poszukiwana. Umożliwiamy osobom poszukującym pomocy prawnej zapoznanie się z szeroką ofertą usług oferowanych przez prawników i skontaktowanie się z nimi w szybki i bezpośredni sposób.

Dzięki Prawos.pl poszukiwanie pomocy prawnej zyskało zupełnie nowy wymiar, dzięki naszej wyszukiwarce znalezienie pomocy prawnej stało się szybsze i prostsze niż kiedykolwiek. Nowoczesna wyszukiwarka zapewnia dostęp do dużej ilości informacji w jednym miejscu. Wystarczy, że wybierzesz miasto i swój problem, resztę portal znajdzie automatycznie. Dzięki odpowiedniej informatycznej technologii z rozrastającą się każdego dnia bazą danych Prawos.pl pozwala na maksymalną indywidualizację oferowanych rozwiązań prawnych. Osoby szukające pomocy prawnej, korzystając z naszej przeglądarki nie ponoszą żadnych kosztów, dzięki czemu nasz portal jeszcze lepiej pozwala odnaleźć specjalistę, który pomoże rozwiązać dany problem prawny.

KanBo

Czym zajmujemy się w KanBo?
Nasze działania i wsparcie kierujemy do firm/organizacji, które zderzają się z codziennymi trudnościami jakie powoduje duża ilość prowadzonych projektów. Zamiast działań rozwojowych , realizacji strategii gasi się tzw. „pożary” Pracownicy są obarczani zbyt dużą ilością zadań, które wynikają z bardzo dynamicznego rozwoju organizacji. Procesy wewnętrzne nie nadążają za zmianami na rynku. Praca opiera się na zasadzie: „bo zawsze tak było”.
W takiej sytuacji potrzebna jest zmiana podejścia i kultury organizacyjnej firmy. Rewizja obecnego stanu i znalezienie właściwego rozwiązania. Jednym z nich jest wprowadzenie „zarządzania projektowego” opartego o interdyscyplinarne zespoły. Możliwość szybkiego i sprawnego rozdzielnia pracy i monitorowani jej wykonania. Adaptacja zwinnych metodyk w obszarach pracy kancelarii jest także możliwa i przynosi w krótkim czasie bardzo dobre efekty.
Poprawa produktywności organizacji w oparciu o zwinne metody i interdyscyplinarne zespoły projektowe – to kompletny zestaw narzędzi jaki oferuje KanBo – Sztuka Umiaru.

Todis Consulting to niezależna, polska firma konsultingowa specjalizująca się we wdrożeniach i wspieraniu zintegrowanych rozwiązań informatycznych – m.in. systemów klasy ERP i DMS.
Deltek Maconomy odpowiada na potrzeby firm z sektora usług profesjonalnych, pomagając organizować i planować czas pracowników, zarządzać projektami i obsługą klientów, kontrolować wykorzystanie zasobów ludzkich oraz prowadzić pełną księgowość i analizę finansową.
System M-Files to profesjonalne narzędzie do zarządzania dokumentacją oraz obiegiem dokumentów.
Todis Consulting specjalizuje się nie tylko we wdrożeniach gotowych systemów, ale także tworzy własne rozwiązania, modyfikacje bądź dodatki do istniejących systemów w odpowiedzi na zróżnicowane potrzeby klientów. Firma na stałe współpracuje z ponad 80 klientami w Polsce oraz 32 innych krajach na świecie.

Mobilna Kancelaria to innowacyjny start-up stworzony przez radców prawnych z Krakowa przy wsparciu merytorycznym Kancelarii Prawnej OMNIA z siedzibą w Krakowie.

Sama platforma składa się z panelu administracyjnego www oraz intuicyjnych aplikacji mobilnych (na urządzenia z systemem IOS oraz Android) w wersji „dla klientów” oraz „dla prawników” zapewniających:

1)wyszukanie kancelarii prawnej wg specjalizacji, typu oraz lokalizacji („w pobliżu” - urządzenia mobilne) oraz skorzystanie z automatycznego systemu umawiania spotkań w kancelarii;
2)usługę „bezpiecznej chmury” dedykowaną dla kancelarii prawnych – możliwość tworzenia oraz przechowywania elektronicznych akt sprawy w postaci szyfrowanych plików;
3)mobilny system powiadamiania klientów oraz prawników o stanie sprawy, terminach rozpraw, nowych dokumentach lub korespondencji w sprawie itp. poprzez przesyłanie powiadomień PUSH na urządzenia mobilne;

Więcej informacji na stronie www.mobilna-kancelaria.pl 

Informacje o firmie więcej->>

ELO Digital Office tworzy, rozwija i sprzedaje wysokiej jakości oprogramowanie do kompleksowego zarządzania informacjami w przedsiębiorstwie. ELO Digital Office GmbH oferuje produkty do elektronicznego zarządzania dokumentami, cyfrowej archiwizacji i obiegu dokumentów.
Firma ELO Digital Office została wyodrębniona w 1998 roku z grupy Louis Leitz jako samodzielny podmiot
z siedzibą w Stuttgarcie i stała się międzynarodowym przedsiębiorstwem posiadającym swoje oddziały w Europie również w Polsce, Ameryce Południowej, Azji i Australii.
Asortyment produktów ELO® składa się z trzech linii: ELOoffice to wstępne rozwiązania DMS i modułowego
rozwiązania klient-serwer, a dla średnich przedsiębiorstw ELOprofessional oraz niezależnego od platformy i wysoce skalowalnego ELOenterprise z możliwością obsługi rożnych podmiotów, które sprawdza się w szczególności w centrach przetwarzania danych. Poprzez gęstą sieć partnerów systemowych firma ELO Digital Office GmbH umożliwia bezpośrednią obsługę stanowisk wyposażonych w produkty i rozwiązania ELO. Współpraca z licznymi producentami oprogramowania i sprzętu, m.in. Microsoft, SAP czy IBM, gwarantuje dopasowanie produktów i rozwiązań do potrzeb rynku.

PATRONI MEDIALNI
© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki