Marta Zięba Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego w Europejskiej Federacji Doradców Finansowych Polska (€FFP Polska) 

Ekspert w zakresie prawa pracy, HR, Kadr, Płac i Transgranicznego Zatrudnienia. Interim Manager w obszarze Doradztwa, Rozwoju Biznesu w Polsce i w projektach międzynarodowych również w obszarze prawa pracy, finansów osobistych i FinTech/InsurTech. Certyfikowany “Financial Adviser EFG® i EFC®” w European Federation of Financial Professionals in Poland. Członek zespołu ds. wpisania kwalifikacji na listę Ministerstwa Finansów w ramach Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w obszarze doradztwa i planowania finansów osobistych przygotowywanych w ramach prac z Instytutem Badań Edukacyjnych i instytucji tj. EFFP Polska, UE w Poznaniu i UE w Katowicach.

Tomasz Witt - Menadżer Obsługi Multikanałowej, Santander Bank Polska S.A.

Z wykształcenia marketingowiec, architekt z żyłką do zarządzania dużymi zespołami ludzi. Od kilkunastu lat związany z bankowością.Współtworzył struktury sprzedaży, relacji oraz retencji. Obecnie dba w Santander Bank Polska SA o obsługę klienta systematycznie poszerzając zakres obsługi i udostępniając kolejne kanały kontaktu dla klienta: Video, chat, audio, messaneger czy skype. Fan korzystania z nowych idei i rozwiązań. Cutomer Experience, Efekt WOW dla klienta, biometria głosowa czy twarzy - to idee, które w BZWBK są już codziennością. Na co dzień docenia luz w pracy. Atmosferę pracy buduje się nie planami, procedurami czy oczekiwaniami klientów a osobowością, kreatywnością, uśmiechem i zabawą.

Patryk Goździk - Team Leader Zespołu Doradców Klienta, Santander Bank Polska S.A.

Przez długi czas związany z Politechniką Poznańską, na której dane mu było odkrywać świat inżynierii chemicznej. Wykazał się dużą kreatywnością przy budowie nowego projektu dlatego po zaledwie 4 m-cach pracy awansował na stanowisko kierownicze. Przez kilka miesięcy zarządzał strukturą 60 doradców outsorcowanych. Promował brand wśród młodych, prowadząc warsztaty dla studentów AISEC oraz reprezentując BZWBK w roli prelegenta Panelu Młodego Specjalisty na Absolvent Talent Days. Brał udział w promowaniu bankowości dla osób niepełnosprawnych w ramach programu Obsługa Bez Barier. W wolnych chwilach lub bawić się muzyką, która jest jedną z jego największych pasji. Na co dzień, to poszukiwacz nowych wyzwań, pełen energii, uzależniony od ciągłego rozwoju.

Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski

W ING Banku Śląskim od pięciu lat, obecnie prowadzi projekty związane z rozwojem i wdrożeniem chatbotów. Projektowaniem innowacji zajmuje się od ponad piętnastu lat, między innymi dla Kompanii Piwowarskiej, Bosch-Siemens oraz Polpharma. Bogate doświadczenie biznesowe zdobyte w sprzedaży, dystrybucji, trade marketingu, marketingu i badań rynkowych przekłada na rozwój nowych projektów elastycznie dobierając różne metody (Design Sprint, Service Design, Meaningful Design). Od 2017 roku związana z Akademią im. Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi badania nad wpływem Sztucznej Inteligencji na satysfakcję klienta w ramach swojego doktoratu.  Mentorka programu Starter Weekend organizowanej w ramach Młodzieżowej Akademii Przedsiębiorczości.

Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski

W ING od prawie 10 lat. Przez długi czas pracował jako architekt korporacyjny, natomiast obecnie pełni rolę AI Leada, czyli osoby, która w teorii ma wiedzieć o wszystkim co się w Banku dzieje i jest związane ze Sztuczną Inteligencją (jak mu to wychodzi w praktyce to zupełnie inna sprawa). Stara się dość mocno stąpać po ziemi i unikać opowiadania bajek oraz obiecywania „gruszek na wierzbie” co jest bardzo ciężkie kiedy promuje się i opisuje rozwiązania bazujące na AI.

Paweł Wałuszko - Konsultant ds. IT w AI FORCE 1. Sp. z o.o.

Doświadczony administrator sieci i propagator rozwiązań IT w biznesie ze środowiska Doliny Krzemowej. Udzielał się w przedsięwzięciach takich jak Poland-Silicon Valley Entrepreneurship Exchange oraz współorganizował projekt „Recreating Silicon Valley” na Uniwersytecie Stanforda. Pasjonat rozwiązywania problemów biznesu przez wprowadzanie nowych technologii. Absolwent Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, Uniwersytetu Stanforda oraz RANEPA w Moskwie.

Ada Andruszkiewicz, Head of Product w Talkie.ai

Ada Andruszkiewicz, Head of Product w Talkie.ai, platformie botów głosowych i tekstowych stworzonej przez software house Pragmatists. Przed wejściem w świat botów, przez blisko 12 lat pracowała dla jednej z najpopularniejszych brytyjskich firm z rynku online media. Praktyk podejścia agile od zarania dziejów – ma doświadczenie w różnych rolach, od analityki i UX do zarządzania produktem.

Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.

Maciej Stanusch twórca, Prezes Zarządu oraz jeden z głównych akcjonariuszy Stanusch Technologies S.A. Dwukrotnie trafił na listę najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w Polsce. W 2007 roku otrzymał nagrodę stowarzyszenia Silban za innowacyjny pomysł biznesowy a w 2010 roku nagrodę Regionalny Lider Innowacji 2010. Dwukrotnie nominowany do nagrody Ernst & Young Entrepreneur of the Year oraz do nagrody Innowatory Wprost 2014. Związany z branżą IT od 25 lat. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz wielu dodatkowych kursów i szkoleń. Maciej przez wiele lat był związany z branżą rozwiązań CRM. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji związanych z CRM, stworzył pierwszy polski vortal poświęcony CRM oraz jest współautorem książki "CRM – Przewodnik dla wdrażających". Zaprojektował systemy CRM dla polskich producentów oprogramowania: BPSC, Teta oraz Clix Software. Brał udział w projektach CRM m.in. dla Compaq Computer, Microsoft, SAP, Schneider Electric, Rockwool, Sodexo, Acer. Od 2003 roku zajmuje się tematyką sztucznej inteligencji (AI). W 2007 roku stworzył firmę Stanusch Technologies, w której zaprojektował nowoczesną platformę Omni-Chatbot. Jest to unikalne narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które pozwala na w pełni zautomatyzowaną obsługę klienta oraz analitykę w różnych kanałach obsługi od telefonu, poprzez czat, media społecznościowe czy komunikatory internetowe a aplikacjach mobilnych i robotach.

Marcin Witold Pieniążek - Account Manager, Tide Software Sp. z o.o.

Specjalista skoncentrowany na spersonalizowanej komunikacji. Od początku swojej kariery jest związany z obsługą klienta, budowaniem procesów i zarządzaniem operacjami w branży telekomunikacja/IT. Zdobywał doświadczenie od pierwszej linii wsparcia dla klientów biznesowych, przez koordynatora prac zespołu obsługi klienta, projektując i wdrażając procesy obsługi klienta oraz realizując indywidualne projekty z zakresu telekomunikacji. Specjalizuje się we współpracy i obsłudze firm z branży finansowej, windykacyjnej oraz Call Center. Prywatnie wielbiciel muzyki grający na gitarze, miłośnik ekologii i pasjonat kina kształcący się na producenta filmowego w najbardziej znanej szkole filmowej na świecie (PWSFTviT w Łodzi).

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki