PRELEGENCI

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist w Brand24

Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

dr Przemysław Tomczyk - Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. 

Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM ze szczególnym uwzględnieniem wartości życiowej klienta (Customer Lifetime Value - CLV) oraz wiedzy pochodzącej od klienta (Knowledge from Customer - KfC). Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, goscinnie wykładał w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu. Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta. Kierownik Studiów Podyplomowych Badania i Analizy Marketingowe w Akademii Leona Koźmińskiego. http://www.kozminski.edu.pl/pl/oferta-edukacyjna/studiapodyplomowe/kierunki/badania-i-analizy-marketingowe/o-studiach/

Tomasz Kalko - Dyrektor ds. Rozwoju i szef działu szkoleń, BLACHY PRUSZYŃSKI

Trener, coach, mentor, mówca motywacyjny i menadżer z dwudziestoletnim stażem. Przeszkolił ponad 20.000 osób. Absolwent szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Prowadzi szkolenia z przywództwa, komunikacji, psychologii w biznesie, sprzedaży i autoprezentacji. Występuje w roli mówcy motywacyjnego, na konferencjach i spotkaniach firmowych.
Aktywny menadżer - Dyrektor ds. Rozwoju i szef działu szkoleń w firmie BLACHY PRUSZYŃSKI. Jest autorem programów szkoleniowych ocenianych jako jedne z najskuteczniejszych w branży budowlanej. W sferze biznesowej od samego początku związany z działami sprzedaży hurtowej i detalicznej w firmach rodzinnych oraz dużych organizacjach produkcyjno handlowych. Jako dyrektor handlowy i dyrektor ds. rozwoju miał możliwość pracy na wielu modelach motywacji finansowej i pozafinansowej. Tworząc procedury sprzedażowe i logistyczne zdobył doświadczenie niezbędne w procesie szkoleń i mentoringu. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych, promując styl oparty na wartościach oraz głębokich relacjach z partnerami, współpracownikami i podwładnymi, których efektem jest wzajemna odpowiedzialność oraz zaangażowania obydwu stron. W trakcie szkoleń uczy jak ważnym elementem wpływającym na długotrwałe budowanie więzi jest świadomość oczekiwań i wartości, które wybiegają daleko poza elementy finansowe. W programach szkoleniowych dużo uwagi poświęca tematowi satysfakcji, oraz przeciwstawieniu się procesowi wypalenia zawodowego. Prowadzi autorskie akademie szkoleniowe: sprzedaży, przywództwa, komunikacji, prezentacji, oraz psychologii w biznesie.

Dawid Wójcicki - CEO, Voicetel Communications S.A.

Absolwent Informatyki i Ekonometrii na Uniwersytecie Gdańskim, doświadczony manager w firmach branży IT, projektant oprogramowania, pasjonat komunikacji człowiek-maszyna, założyciel Voicetel Communications S.A. Ścieżkę zawodową rozpoczął w Wirtualnej Polsce, jako programista i project manager, następnie współtworzył inkubator Bałtyckie Centrum Innowacji, gdzie koordynował rozwój projektów internetowych do fazy spin-off. Obecnie w Voicetel zaangażowany w rozwój i komercjalizację usługi Brilliance. Prywatnie – pasjonat karate tradycyjnego i miłośnik Wysp Kanaryjskich.

dr Wojciech Trzebiński - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Jest konsultantem w zakresie doświadczeń klientów. Wieloletni menedżer w bankowości, był odpowiedzialny m. in. za strategię słuchania klientów, analizę infiormacji zwrotnej klientów, działania budujące kulturę klientocentryczną. Wcześniej zajmował się marketingiem w segmencie klientów Affluent i ryzykiem rynkowym. Uzyskał certyfikat CCXP - Certified Customer Experience Professional (2014) - jako pierwszy w Polsce. Adiunkt w Katedrze Rynku, Marketingu i Jakości Kolegium Zarządzania i Finansów (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie). Zajmuje się opracowywaniem metod i narzędzi analizy postaw, doświadczeń i zachowań klientów. Autor książki "W jaki sposób klienci dokonują oceny usługi?" (2016).

Tomasz Szwelnik - Prezes VoiceLab

Tomasz Szwelnik jest Prezesem i współzałożycielem VoiceLab, ukończył Politechnikę Gdańską na specjalności "Inżynieria Dźwięku". Aktywnie uczestniczy we wdrożeniach rozwiązań firmy dla sektora finansów, telekomunikacji, medycyny oraz logistyki. Brał udział w wielu warsztatach biznesowych oraz technologicznych, między innymi w Dolinie Krzemowej (USA) oraz Cambridge (UK). Jest uczestnikiem wielu konferencji związanych z zagadnieniami call center, mobile banking, oraz biometrii, a także był prelegentem wykładów w zakresie nowoczesnych technologii na Politechnice Gdańskiej.

Martin Cerny - Cogniware

Jacek Grzyb - Knowledge Engineer, teamLeaders
Współzałożyciel firmy teamLeaders, absolwent Politechniki Wrocławskiej, wydziału Informatyka i Zarządzanie. Praktyk, od 18 lat zajmuje się systemami klasy CRM (Siebel, update,CRM, aurea.CRM, Pivotal CRM, BS4), zarządzał ponad 30 projektami CRM na rynku małych i średnich firm. Od 3 lat zajmuje się zagadnieniami wykorzystania sztucznej inteligencji w aktywnej komunikacji z Klientami oraz analizą danych nieustrukturyzowanych.

© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki