PRELEGENCI

Marcin Maj - Co-owner/ Business Development w H2O Creative

Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji. Analityk trendów, strateg, doradca biznesowy. Definiuje najważniejsze zjawiska konsumenckie i wskazuje ich konsekwencje dla gospodarki, kategorii rynkowych czy konkretnych marek. Jako jeden z pierwszych w Polsce zdefiniował pojęcia „sharing economy”, „meaningful brands”, czy „industry revolution”. Od ponad 20 lat obecny w branży reklamowej, współwłaściciel agencji Brand Buildingowej H2O Creative. 
Wykładowca w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uczelni Łazarskiego. Prelegent na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu oraz efektywnej komunikacji. Ponadto jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców oraz współautorem książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Jako juror oceniał kampanie marketingowe największych polskich marek na takich konkursach, jak Golden Arrow, PNSA, MIXX Awards, KTR, czy EFFIE. W 2014 roku za swoje osiągnięcia w branży reklamowej został wyróżniony tytułem AdMan 2013. Jest częstym gościem branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych, ale również autorem artykułów eksperckich (m.in. dla magazynów Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska.

Agnieszka Parfienowicz- Partner Digital, Mindshare Poland

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Zarządzanie i Marketing, ze specjalizacją Badania Marketingowe.
Do zespołu Mindshare dołączyła w czerwcu 2018 roku, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii Digital oraz jej nadzorem. Nadzóruje merytorycznie zespoły FAST i INVENTION, jest odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Mindshare w obszarach digitalowych oraz budowanie relacji z partnerami. Zanim dołączyła do Mindshare, obejmowała stanowisko Digital Directora w Mediacom, gdzie zarządzała 30-osobowym zespołem digital. Tworzyła strategie m.in. dla Procter & Gamble, Danone, Teva Pharmaceuticals (OTC), Douglas, Jeronimo Martins Drogeries & Pharmacies. Prowadzone przez nią kampanie wielokrotnie zdobywały nagrody w konkursach branżowych Effie i Innovation Awards. Rozwijała również kompetencje programatyczne w agencji, wprowadzając nowe produkty digitalowe, m.in. Webscore.
Dodatkowo aktywnie działa w IAB Polska, jako członek Rady Programowej Forum IAB i członkini jury Mixx Awards. Jest trenerką DIMAQ Professional.

 

 

Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka - Radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka

Radca prawny, który posiada prawie 20 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej firm i jednostek budżetowych, przeprowadza procesy inwestycyjne, prowadzi sprawy z zakresu nowych technologii, doradza w sprzedaży internetowej,  realizuje ogólnopolski projekt „Bezpieczne umowy w Biznesie”, autorka publikacji prawniczych, występuje jako prelegent na konferencjach prawnych i biznesowych.

Elżbieta Figat - Michalak - Radca prawny w Kancelarii Radcy Prawnego Elżbieta Figat - Michalak

Radca prawny, wpisany na listę radców prawnych przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Warszawie. Tytuł magistra nauk prawnych zdobyła na Uniwersytecie Łódzkim, po obronie pracy magisterskiej pt. „Treść prawa ochronnego na znak towarowy” w Instytucie Prawa Gospodarczego. Ukończyła studia podyplomowe na Warszawskiej Szkole Filmowej w na kierunku produkcja filmowa i telewizyjna. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w międzynarodowej instytucji finansowej, gdzie zajmowała się zarówno umowami jaki i dochodzeniem roszczeń w drodze negocjacji oraz postępowań sądowych. Specjalizuje się w prawie autorskim oraz prawie znaków towarowych. Reprezentuje Klientów Kancelarii w prowadzeniu negocjacji umownych przy produkcji filmowej, wydawniczej oraz fonograficznej. Udziela pomocy prawnej w przypadkach naruszeń praw autorskich oraz reprezentuje Klientów w postępowaniach sądowych.

Prowadzi bloga prawnego na stronie Kancelarii www.radcaprawnyefm.pl/blog, na którym opisuje zagadnienia z zakresu specjalizacji Kancelarii.

Małgorzata Dumin - Business unit director w Glow by LifeTube.

Odpowiada za zarządzanie agencją Glow oraz relacje z youtuberami z sektora beauty, fashion i lifestyle. W ciągu ostatnich trzech lat prowadziła dział beauty w ramach struktury LifeTube i  pracowała z największymi influencerami z kategorii: Red Lipstick Monster, Panną Joanną, AlexMandostyle czy Aleksandrą Żuraw. 
W branży działa od 2007 roku, wcześniej związana była z Wydawnictwem Bauer (segment yellow) i Marquard Media Polska (magazyny Joy i Voyage, e-commerce Joy Box). 

 

Łukasz Sztuczyński – eCommerce Manager, Shop+ Head, Mindshare Poland

Ekspert e-commerce, posiadający bogate doświadczenie zarówno po stronie Agencji, jak i Klienta. Prowadził kompleksowe projekty z zakresu performance marketingu, optymalizacji ścieżki zakupowej oraz zarządzania i rozwoju produktu. Kierował działem e-commerce Delivery, odpowiadając za produkcję contentu oraz rozwój narzędzi e-commerce. Tworzył projekty w formule lean startup, będąc odpowiedzialnym za całość biznesu – operacje, produkt, sprzedaż i marketing. Obecnie kieruje Shop+, komórką e-commerce w Mindshare, gdzie jest odpowiedzialny za integrację kompetencji e-commerce w organizacji, rozwój oferty oraz strategię i konsulting e-commerce.

 

Katarzyna Kwiecień - Fashion Brand Manager, Fu-Ku oraz autorka bloga https://fashionbranding.pl/

Jest specjalistką od strategii: szuka wizji i wartości, analizuje rynek i konkurencję, po to, by tworzyć niepowtarzalne marki - nie tylko w branży mody. Na komunikację patrzy dalej niż najnowszy post na Instagramie, a tone of voice traktuje jak element, bez którego nie da się stworzyć wizerunku. Obecnie pracuje jako brand manager, a wcześniej zajmowała się marketingiem wizerunkowym w Domodi.pl i PR-em w Money.pl. Współpracowała m.in. z J. Walter Thompson Poland i Fashion PR Talks.Studiowała Komunikację wizerunkową na Uniwersytecie Wrocławskim oraz Komunikację i Media na Uniwersytecie SWPS. Jeste też absolwentką Fashion Brand Management London Coolege of Fashion i finalistką Art&Fashion Forum. Od 2011 roku prowadzi branżowego bloga, którego znajdziecie pod adresem FashionBranding.pl.

 Agnieszka Chabrzyk - Facebook Marketing Partner & Google Premier Partner

Digital & Marketing Executive, osoba posiadająca szerokie strategiczne oraz biznesowe doświadczenie zwłaszcza w obszarze strategicznego marketingu, digital, sprzedaży oraz big data, zdobyte zarówno w strukturach Polskich jak i międzynarodowych: po stronie klienta oraz agencyjnej. W latach 2014-2016 pracowała w Facebooku w regionie CEE. Obecnie zarządza polskim oddziałem partnera ad techowe’go - Business Factory, dostawcy technologii ROI Hunter, jedynego oficjalnego na Region Środkowo - Wschodniej Europy Facebook Marketing Partnera. Od kilku lat występuje na wybranych konferencjach oraz wydarzeniach branżowych inspirując marketerów do nowego myślenia o social mediach. Regularnie prowadzi specjalistyczne szkolenia w zakresie social branding & social selling.

 

Bartosz Majdański - Technical Support & Development Manager w Adtech S.C.

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej o specjalności aparatura elektroniczna. Od 15 lat w branży Automatic Identification and Data Capture (AIDC), realizuje obowiązki w zakresie implementacji sprzętu Auto ID dla kluczowych klientów firmy. Z powodzeniem współpracuje z działami IT odbiorców rozwiązań pomagając we wdrożeniu nowych technologii. Prelegent na wielu konferencjach tematycznych poświęconych rozwiązaniom logistycznym i retail. Fascynuje się technologią RIFD.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.