PRELEGENCI

Arieta Prusak - CEO agencji kreatywnej MOXIE

Tworzy i wdraża spójne strategie komunikacji dla branży fashion i lifestyle. W marketingu projektuje usługi nastawione na doświadczenie klienta (service design). Zawsze na bieżąco z trendami, szczególnie w digital marketingu. Od ponad 4 lat zarządza działem marketingu QUIOSQUE. W tym czasie zespół, za który odpowiada wdrożył m.in.: nową strategię komunikacji, program lojalnościowy, spersonalizowaną komunikację z klientem i kampanie w social mediach, które przekładają się na zwiększenie rozpoznawalności oraz sprzedaży w sieci retail i e-commerce marki.

Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management BNP Paribas Real Estate Poland

Absolwentka Uniwersytetu SWPS, psycholog i marketingowiec, doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach reklamowych. Zarządza wizerunkiem oraz działaniami marketingowymi nieruchomości w portfolio BNP Paribas Real Estate Poland. Przez ponad 10 lat związana z Domem Mody Klif w Warszawie oraz Galerią Klif w Gdyni, dla których zdobyła wiele prestiżowych marketingowych nagród i wyróżnień. W swojej dotychczasowej 14-letniej karierze w sektorze nieruchomości współpracowała m.in. przy projekcie łódzkiej Manufaktury, projektach marketingowych dla centrów handlowych Apsys, czy stołecznego Wola Parku.

mec. Michał Żmijewski - Adwokat, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k.

Adwokat. Członek zespołu specjalizacji e-commerce w kancelarii prawnej Lubasz i Wspólnicy, w której zajmuje się m.in. doradztwem dotyczącym czynów nieuczciwej konkurencji oraz prawa autorskiego. Prywatnie entuzjasta nowych technologii.

Luiza Bakiewicz - Associate, Domański Zakrzewski Palinka (DZP)

Associate w kancelarii Domański Zakrzewski Palinka (DZP) w departamencie IP&TMT (prawa własności intelektualnej i technologii, mediów, telekomunikacji). Zafascynowana prawem własności intelektualnej, ze szczególnym uwzględnieniem znaków towarowych i fashion law. Uczestniczka, a także organizatorka licznych konferencji i szkoleń poświęconych ochronie dóbr niematerialnych.

Michał Kamiński - Content Manager, Grupa Domodi

Odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii contentowych. W marketingu internetowym od 8 lat. Od tego czasu czarną kawę zastępuje dobrymi treściami, które budzą jeszcze mocniej, nie dając zasnąć. Dzięki doświadczeniu agencyjnemu współpracował z setkami klientów z różnych branż – wie, jak tworzyć strategie contentowe „szyte na miarę”. Prywatnie miłośnik nowych technologii, płyt winylowych, neapolitańskiej pizzy, „ojciec” 5-letniej kotki, Miszki.

Piotr Oracz - Prezes Zarządu, Loopa.eu Sp. z o.o. , Agencji Optymalizacji e-Sprzedaży oraz ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej.

Wprowadził na polski rynek platformę Omniconvert, która pozwala wdrażać optymalizacje wyglądu strony oraz działania marketingowe w czasie rzeczywistym. Zbudował nową platformę, Kesteo, służącą do optymalizacji sprzedaży w sklepach internetowych, poprzez spersonalizowane rekomendacje. Przez 7 lat pracował, jako konsultant w Microsoft. Jego główną specjalizacją było projektowanie i wdrażanie systemów klasy Business Intelligence, dedykowanych dla sektora Telekomunikacyjnego oraz Bankowego w Polsce i w Europie. Od 2013 roku zajmuje się usługami i innowacyjnymi rozwiązaniami dla branży e-commerce, w szczególności tematyką Optymalizacji Konwersji, Personalizacji i Marketing Automation. Regularnie dzieli się swoją wiedzą w sieci oraz w prasie.

Walery Stasiak- Research & Development Manager, SaveCart

W SaveCard przez ostatnie lata zajmował się m.in. rozwojem produktu, współpracą partnerską z branżą e-commerce oraz odpowiadał za przygotowanie i wdrażanie kampanii display m.in. dla klientów fashion.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.