Program - Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta 25.06.2019

09:00 – 09:30 Rejestracja uczestników

09:30 – 10:00 Wykład Inauguracyjny - Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

"Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu"

(Celem wystąpienia jest prezentacja modelu pomiaru wartości zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Zaangażowanie obejmuje ogół aktywności behawioralnych klienta, takich jak zakupy, rekomendacje, aktywność w social media, dzielenie się wiedzą, wspieranie innych klientów itp.Model umożliwia wycenę każdej z tych form dzięki połączeniu metod analizy marketingowej, finansowej i statystycznej. Otrzymane wyniki umożliwią plasowanie klientów jako mniej bądź bardziej wartościowych pod względem wszystkich działań wykonywanych w związku z ich relacją z przedsiębiorstwem.)

10:00 – 10:30 Wykład Partnera - Krzysztof Gwardys - CEO, Promity

"Customer eXperience oraz podniesienie efektywności sprzedaży z wykorzystaniem AI"

(Przedstawione zostaną studia przypadków związane z analizą CX oraz cech klienta z wykorzystaniem kamer sklepowych oraz zastosowanie technik cross-sell oraz up-sell na bazie danych CRM i algorytmów uczenia maszynowego.)

10:30 – 11:00 Wykład Partnera - Anna Gomza - Ekspert komunikacji omnichannel; Kamil Paduch - Kierownik Zespołu Sprzedaży, Tide Software Sp. z o.o.

"Omnichannel - mów do klientów tak jak chcą i kiedy chcą"

11:00 – 11:30 Wykład Partnera - Jacek Szafader - Dyrektor Zarządzający, Atteli

"Jak zbudować przewagę w sprzedaży dokonując transformacji"

11:30 – 11:45 Prezentacja Wystawców

11:45 – 12:05 Przerwa Kawowa

12:05 – 12:35 Wykład Partnera - Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.

"Zanim nadejdzie SUPERINTELIGENCJA"

12:35– 13:05 Wykład Partnera - Ambroży Rybicki – CEO, ARP Ideas

"Future Proof Implementation – czyli jak wdrożyć CRM, aby zawsze pozostawał nowoczesny"

(Na przykładzie uruchomienia usług Cognitive Services w Microsoft Azure dowiesz się, jak projektować i wdrażać CRM, aby zawsze pozostał nowoczesny i w pełni wykorzystywał swój potencjał technologiczny. 
Prawo, technologie i otoczenie nieustannie ewoluują. W większości przypadków przebudowanie systemu, tak aby nadążyć za zmianami oraz konkurencją, wiąże się z wysokimi kosztami i dużymi nakładami pracy. 
Architektura oparta o zasady FPI umożliwia bezbolesną wymianę każdego z poszczególnych elementów systemu, tak aby zawsze pozostawał aktualny względem wymagań, które stawia rynek.)

13:05 – 13.25 Wykład Partnera - Tomasz Szwelnik - CEO - VoiceLab, Adam Smółkowski - CEO - Aspartus (Grupa ProService Finteco)

"Korzyści wykorzystania AI w sprzedaży i obsłudze klienta"

(Podczas prezentacji dowiemy się o rozwiązaniach wykorzystujących sztuczną inteligencję do automatyzacji procesów sprzedażowych oraz obsługi klienta w oparciu o rozwiązania VoiceLab oraz doświadczenia firmy Aspartus. Voicelab zaprezentuje korzyści z wykorzystania analizy mowy w rozmowach telefonicznych oraz zastosowanie voicebotów oraz chatbotów do automatyzacji obsługi klienta. Aspartus przedstawi zastosowanie AI/ML w procesach sprzedaży i zarządzania relacją z klientem.)

13:25 – 13.40 Wykład Partnera - Michał Lipiecki - Prezes Zarządu, bs4

"Bs4 mobile – wielofunkcyjne narzędzie do pracy w terenie"

(bs4 mobile to aplikacja dla telefonów Android i IOS, która sprawia, że po raz pierwszy użytkownicy mogą polubić swój CRM. Daje szybki dostęp do informacji zgromadzonych o klientach, raportów, widoku 360 stopni, panelu menedżera. Mobilny asystent wspomaga handlowca w trakcie rozmów telefonicznych. Notatki o klientach można wprowadzać głosowo. W czasie prezentacji przedstawimy potężne możliwości tego narzędzia adresowanego dla każdej branży)

 

13:40 – 14:00 Przerwa Kawowa

14:00 – 14:30 Wykład Eksperta - Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski

"CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?"

(Na start krótkie wprowadzenie o tym jak definiujemy AI, oraz co obejmuje (a co nie) obszar CRM-owy. Potem opisane będą rozwiązania z tej domeny wdrożone w ING Banku Śląskim. Szczególny nacisk będzie na wykorzystanie technologii związanych z szeroko pojętym AI, uczeniem maszynowym oraz data science. Na zakończenie o pomysłach jakie mamy, ale które na razie są wyłącznie w fazie… pomysłów)

14:30 – 15:00 Wykład Eksperta - Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT; Piotr Kurecki - Kierownik Projektu, RPA, Bank Pekao S.A.

"Automatyzacja i robotyzacja procesów w Banku Pekao"

(Jak wyglądała nasza droga automatyzacji procesów biznesowych? W jaki sposób podeszliśmy do robotyzacji i zbudowaliśmy fabrykę robotów, która wykonuje codziennie ponad 6 tys. zadań? W jaki sposób szukamy rozwiązań i kompromisów w zakresie integracji systemów (ESB), implementacji procesów (BPM) i wdrażaniu kolejnych robotów (RPA)?)

15:00 – 15:30 Wykład Eksperta - Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24

"Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych czyli socialcrm w praktyce"

(Kilka słów o pozyskiwaniu klientów w sieci - jak ich szukać, jak obsługiwać, po co rozmawiać. Dlaczego warto poświęcić trochę czasu na to aby monitorować internet.)

15:30 – 15:40 Podsumowanie i zakończenie konferencji

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w agendzie.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.