23.11.2017r

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

Moda to najszybciej rozwijająca się kategoria e-commerce na świecie bo jako jedna z nielicznych, jest wyjątkowo podatna na gusta klientów. Wymogiem przedsiębiorstw odzieżowych jest sprostanie zmieniającym się tendencjom, preferencjom i trendom. Zabójcza konkurencja i szybko zmieniające się trendy rynkowe, wymuszają na rynku zastosowanie nowych technologii. Dlatego firmy poszukują rozwiązana „szytych na miarę”, które pozwolą im przewidzieć pragnienia konsumenta i wyprzedzić konkurencję.

23 listopada 2017 roku w Warszawie odbędzie się VI edycja konferencji "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion, podczas której zostaną zaprezentowane rozwiązania must-have branży fashion.

Weź udział w wydarzeniu i dostawaj na bieżąco wszystkie najświeższe informacje więcej->>

Podczas konferecji Pan Marcin Gieracz CEO&Strategy Director, Rubikom Strategic Thinking poprowadzi warsztaty:

„Plan komunikacji w social mediach - jak wizerunek marki może wpływać na wyniki sprzedaży”

(Aby promować markę w świecie hiper konkurencji oraz w kanałach mediów społecznościowych potrzeba przede wszystkim pomysłu już na poziomie konceptu całościowego. Wszystko zaczyna się już na etapie modelowania biznesu i projektowania komunikacji opartej na przewadze i wyróżniku rynkowym. Wtedy o wiele prościej jest stworzyć Big Idee na potrzeby komunikacji Marki, a w konsekwencji Storytelling, który idealnie wpisuje się w charakterystykę social mediów. Jeśli nasza Marka ma pomysł na siebie to działania marketingowe i te wspierające sprzedaż po prostu będą realizowane z należytą lekkością i z odpowiednimi efektami. A i kreatywność oraz twórcze podejście do komunikacji staną się swoistym dopełnieniem planu sprzedażowego / planu komunikacji Marki)

Podczas warsztatów zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • projektowanie komunikacji opartej na Big Idei oraz wyróżniku komunikacyjnym marki
  • modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców
  • twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki

 

Wykłady poprowadzą m.in.:

- Dr Inż. Marzanna Lesiakowska - Jabłońska - Prorektor do spraw dydaktycznych, VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie

- Aleksandra Maciejewicz - Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE
"Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji."
(Walka o klienta trwa. Sprzedawcy i producenci starają w coraz bardziej wyrafinowany lub odważny sposób przyciągać jego uwagę. Zdarza się jednak, iż niektórzy tworzą reklamę, nie znając jej prawnych granic. Walka o klienta wciąż się zaostrza, dlatego warto wiedzieć, które manewry są prawnie dozwolone, aby nasza reklama nie stała się bronią w rękach konkurencji. Porozmawiajmy więc o reklamie, która jest czynem nieuczciwej konkurencji.)

- Wojciech Wawrzak - Prawnik kreatywnych, autor bloga praKreacja.pl.
"Ochrona danych osobowych w sklepie internetowym."
(Najważniejsze wyzwania stojące przed sprzedawcami internetowymi związane z ochroną danych osobowych. Jak legalnie przetwarzać dane klientów? Jak wyodrębnić zbiory danych osobowych? Jaką dokumentacją należy przygotować w związku z ochroną danych osobowych? Checkboxy i klauzule informacyjne - o co tutaj chodzi? W jaki sposób przygotować politykę prywatności?)

- Marcin Nawrocki - CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com)
"Marketing Automation -  Wdrożenie marketing automation i monitorowanie wpływu na sprzedaż firmy."
(Zanim wystartujemy. Jak dobrze przeprowadzić wdrożenie i dobrać odpowiednie narzędzia? Automatyzacje, które dopasowują się do klienta. Optymalizacja procesu sprzedażowego – wiarygodne testy skuteczności kampanii. Case Study.)

- Magdalena Urbaniak - Global Communications Manager w Brand24, prowadzi bloga Tractormania.pl
"Monitoring internetu - twoja nowa super power w badaniu rynku i pozyskiwaniu leadów."

- Kinga Miller -  Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie
"Marka luksusowa & e-commerce."
(Czy z pozoru zupełnie sprzeczne zjawiska jak masowy Internet i niedostępny luksus mogą iść nagle ze sobą w parze? Zachowania konsumentów odzieżowych marek luksusowych w Internecie.)  

- Marcin Rutkowski - Marketing & PR Manager i-systems
"Case study e-commerce: Vistula Group S.A."
(Co łączy 370 salonów stacjonarnych Vistula, Wólczanka i W.KRUK z 791 commitami w ciągu miesiąca?)

Tematyka konferencji:

1.E-commerce:
-multichannel commerce vs. agile commerce
-wyszukiwanie i nawigacja w sklepie internetowym - pomóż klientom znaleźć to czego szukają
-systemy b2b b2c
-bezpieczne płatności (on-line, poprzez tablet, smartfon)
-e-procurement
-automatyzacja obsługi zamówień
-social commerce
-mobile commerce
-programy lojalnościowe i programy partnerskie
-zjawisko social shoppingu
-uwarunkowania prawne
2.Rola BigData w analizie danych z portali społecznościowych:
-jak dostosować swój produkt do zmieniających się trendów?
-jak przewidywać przyszłe trendy?
3. Wearables
4.Znaczenie IT w branży fashion
5.Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
6.Technologie CAD I 3D
7.Logistyka w branży modowej
8.Narzędzia wsparcia sprzedaży

Grupa docelowa:
-właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
-właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
-osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
-szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
-osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
-projektanci mody
-blogerzy
-start'upowcy z branży modowej

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 10.11.2017:*
- 159 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 11.11.2017:*
- 259 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji


Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PATRONI HONOROWI

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PRELEGENCI

Magdalena Urbaniak - Global Communications Manager w Brand24, autorka bloga Tractormania.pl
Aleksandra Maciejewicz - Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE
Marcin Nawrocki - CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com)
Kinga Miller -  Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA

Wojciech Wawrzak - Prawnik kreatywnych, autor bloga praKreacja.pl.

Marcin Rutkowski - Marketing & PR Manager
i-systems