22.03.2018r.

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

Szanowni Państwo
22 marca 2018 roku w Łodzi odbyła się konferencja „Szyte na miarę” – rozwiązania dla branży fashion
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.

Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.


Wykłady poprowadzili:
- Aleksandra Klimek - Campaign Manager w Cluify
"Jak pozyskać klientów z offline do online - geotargetowanie w zasięgu 3 kliknięć"
(Prowadzisz e-sklep z produktami z branży fashion i chcesz pozyskać klientów odwiedzających największe galerie handlowe, stacjonarne sklepy konkurencji, sieciówki obuwnicze, dyskonty odzieżowe lub małe butiki z bielizną? Nie wiesz, jak znaleźć ich w internecie? Dowiedz się, jak wybrać ich na podstawie miejsc, które odwiedzają w offline i skutecznie dotrzeć do nich z kampanią reklamową online.)

- Tomasz Ziętek - Content Manager, Brand24
"Kiedy content marketing działa?"
(Od wielu lat w branży marketingowej króluje motto “content is king”, które obrazuje potencjał treści i content marketingu. Trzeba jednak pamiętać, że król bez poparcia nie cieszy się zbyt długo władzą. W prezentacji Prelegent opowie o tym, co jest potrzebne do tego, aby content marketing faktycznie królował w e-commerce.)

- Paweł Kramarz - Campain Manager, Bussiness Factory, Facebook Marketing Partner
"Wpływ kampanii Facebook’owych na biznes modowy online & offline.”
(W prezentacji Prelegent opowie o facebooku jako medium reklamowym - o możliwościach i zaletach. Następnie poruszy temat kampanii performencowych - jak skutecznie prowdzić działania sprzedażowe na facebooku. Zakończy podsumowaniem praktycznych rozwiązań reklamowych na facebooku i Instagramie dla Biznesu modowego.)

- Joanna Kwiecińska - Ćwir - Wspólnik w spółce Organics Beauty Concept
"Rozwój biznesu a budowanie marki osobistej - busiess case."
(Prelegentka na podstawie swoich doświadczeń opowie o historii i etapach rozwoju swojej firmy. Skupi uwagę na momentach zwrotnych, oraz punktach przełomowych. Opowie o marce osobistej jako naturalnym sposobie rozwoju firmy. Poruszy również temat dotyczący komunikacji on-line, oraz spójnej komunikacji - feedbacku zewnętrznym.)

- Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka - Radca prawny, właścicielka KLG Kancelarii
"Regulamin sklepu internetowego - roszczeniowo czy racjonalnie?"
(Najważniejszym elementem jest przygotowanie odpowiedniej dokumentacji. Każdy brak w dokumentacji sklepu internetowego niesie za sobą ryzyko roszczeń nie tylko ze strony konsumentów, ale też organizacji reprezentujących interesy kupujących. Dodatkowo brak dokumentów grozi dotkliwymi karami – karą grzywny w przypadku braku regulaminu lub wysokimi karami finansowymi w przypadku braku polityki prywatności i klauzul zgodnych z RODO. Jak przygotować regulamin sklepu internetowego, by prawa konsumenta nas nie zaskoczyły? Roszczeniowo czy racjonalnie? Dlatego warto odpowiedzieć na te pytania: Na co zwrócić uwagę przygotowując dokumentację dla sklepu internetowego? Na jakich oprzeć się zasadach, aby sprzedaż była bezpieczna? / jakie best practice są najbezpieczniejsze w branży e-Commerce? Jak zmienili się kupujący i jak dla nich dostosować dokumentacje w firmie? Co może unieważnić e-sprzedaż - nowe klauzule abuzywne w transakcjach internetowych.)

- Piotr Ćwiertniewski - radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW i Marcin Kroll - adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW
"Bezpieczne wdrożenie RODO w ebiznesie – nowe uwarunkowania i ograniczenia wykorzystywania danych."
(RODO wejdzie w życie na terytorium całej UE z dniem 25 maja 2018 r. Ze względu na swój charakter RODO będzie oddziaływać bezpośrednio na prawa i obowiązki zarówno osób, których dane dotyczą, jak również administratorów danych osobowych (ADO) i podmiotów przetwarzających. Tekst unijnego rozporządzenia RODO nie zawiera informacji, by jakiekolwiek firmy były zwolnione z obowiązku ochrony danych osobowych ze względu na swoją wielkość, obrót lub branżę. Z drugiej strony ustawodawca unijny różnicuje zakres obowiązków w odniesieniu do mniejszych i większych firm. Co zatem czeka przedsiębiorców od 25 maja 2018 r.? Jak przeorganizować system ochrony danych osobowych w Twojej firmie.)

- Łukasz Głombicki - Szef komunikacji, LifeTub
"Influencer marketing w branży mody.”
(Prelegent wytłumaczy zagadnienie influencer marketingu, oraz poda kilka danych o opłacalności takiej działalności. Opowie jak zmienił się YouTube i dlaczego warto być tam obecnym.)

- Anna Gołuńska - Managing Director, Marketing Modowy
"Znajdź swój wyróżnik - o co oprzeć komunikację swojej marki. Jak określić grupę docelową i wyróżnić się spośród konkurencji."
(Prelegentka przekaże wiedzę dotyczącą: modelu biznesowego - misja i wizja; poszukiwań własnego wyróżnika; cech produktu i cech na których warto oprzeć komunikację; grupy docelowej - kryteria doboru, profil klineta.)

- Sylwia Cerecka - Product Manager w Sugester.pl
"CRM i Helpdesk jak spod igły - Twój system do zarządzania relacjami i obsługi klienta"

(Bądź bliżej swoich klientów dzięki skrojonemu na miarę Twoich potrzeb systemowi CRM. Buduj zaufanie i daj się poznać. Postaw na kompleksową komunikację - niech do Ciebie mailują, czatują, dzwonią i wysyłają formularze. Pozwoli Ci to nie tylko szybciej reagować na potrzeby swoich obecnych klientów, ale też zwiększy szanse na pozyskanie nowych. Miej wszystko w jednym miejscu i trzymaj zawsze rękę na pulsie.)

- Jacek Kinecki - Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu, Przelewy24
"Jaki wpływ na rozwój biznesu ma wprowadzenie płatności online?"

- Piotr Michalak - Wiceprezes i specjalista Infor Fashion, iPCC Sp. z o.o.
"Jak z sukcesem zrealizować koncepcję omnichannel? Od planowania popytu, poprzez zarządzanie kolekcjami i współpracą z dostawcami, po właściwą alokację i zatowarowanie."

- Michał Szmigielski - Co-founder i Monika Pabian - Marketing Manager, AtomStore
"Wyzwania i problemy w multibrandowym e-commerce. Case study wdrożenia e-commerce dla Grupy CitySport"


Grupa docelowa:

  • właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
  • właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
  • projektanci mody
  • blogerzy
  • start'upowcy z branży modowej

PATRONI HONOROWI

lewiatan.jpg

PARTNERZY BRĄZOWI

przelewy24_200.png
kopia-ipcc-logo_400.jpg

PARTNERZY

0001.jpg
180_datarino_rgb.png
kopia-sugester-logo-wiecej-crm-helpdesk.png

PARTNERZY MERYTORYCZNI

bf-logo.jpg
brand24.png

PRELEGENCI

Piotr Michalak - Wiceprezes i specjalista Infor Fashion, iPCC Sp. z o.o.
Katarzyna Lebiedowicz - Grzanka - Radca prawny, właścicielka KLG Kancelarii
Anna Gołuńska - Managing Director, Marketing Modowy
Jacek Kinecki, Przelewy24
Michał Szmigielski - Co-founder, AtomStore
Łukasz Głombicki - Szef komunikacji, LifeTub
Piotr Ćwiertniewski - radca prawny i wspólnik w kancelarii act BSWW
Tomasz Ziętek - Content Manager, Brand24
Aleksandra Klimek - Campaign Manager w Cluify
Sylwia Cerecka - Product Manager w Sugester.pl
Paweł Kramarz - Campain Manager, Bussiness Factory, Facebook Marketing Partner    
Marcin Kroll - adwokat, rzecznik patentowy i wspólnik w kancelarii act BSWW
Monika Pabian - Marketing Manager, AtomStore
Joanna Kwiecińska - Ćwir -  Wspólnik w spółce Organics Beauty Concept
© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki