05.07.2018r.

"Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion

E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu. Już dziś stanowi około 11% całości sprzedaży a według statystyk do 2022 roku ten udział ma wzrosnąć o kolejne 5%. Polska goni resztę świata nie tylko w procentach, ale i w przedsiębiorcach trudniących się handlem internetowym.
Razem z nami „szyj na miarę” wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia marek odzieżowych.

Jeżeli chcesz:
-poznać know how w tworzeniu i rozwijaniu marek modowych
-nawiązać nowe kontakty z osobami z branży modowej
-skorzystać z rad i doświadczenia prelegentów
-poznać nowe technologie

To weź udział już 5 lipca w Warszawie w konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion. W  programie nie zabraknie tematów dotyczących: e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.


Podczas konferencji Pan Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat - "Lowcostowe" techniki sprzedaży i promocji w branży fashion"

Podczas prezentacji omówione zostaną następujące zagadnienia:
- Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
- Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
- Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
- Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
- Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS

Prelekcje poprowadzą m.in.:

- Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
"7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku."

- Magda Staszczyk - Manager e-commerce, Tous Polska
"Nie można być premium tylko trochę czyli kreowanie marki premium w Internecie"

- Norbert Bomber - Regional Sales Director, Blue Media S.A.
"Automatyzacja zwrotów i konwersja sprzedaży"

- Dawid Fucia - New Business Manager, EDRONE Sp. z o.o.
"Naucz swój sklep sprzedawać, czyli Sztuczna inteligencja w eCommerce."
(Podczas swojego wystąpienia Prelegnet opowie o rozwiązaniach marketing automation, rekomendacjach oraz ewolucji sztucznej inteligencji w eCommerce, bazując na bardzo ciekawych case studies)

- Aleksandra Dziurkowska - Radca Prawny, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Spółka komandytowa
"Moda na dystrybucję selektywną"
(Podczask konferecji Prelegentka opowie o tym jak prawidłowo zorganizować system dystrybucji selektywnej, który pomoże nie tylko zapewnić kontrolę nad kanałami dystrybucji i obiegiem markowej odzieży, ale również może być wykorzystany na potrzeby budowania i utrzymania prestiżu oraz wizerunku marki. Należy jednak zadbać, żeby nasza polityka dystrybucyjna była w zgodności z prawem konkurencji.)

- Jadwiga Janik - Fashion50+
"50plus, ważni odbiorcy mody"
(Podczas prelekcji omówione zostaną:
- oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
- oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
- czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
- obsługa sklepów i salonów mody
- zakupy w Internecie przez osoby 50plus
- reklama w Internecie skierowana do 50plus.)

- Aleksandra Koclejda - online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
"Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć"
(Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
- w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
- na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
- jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej)

-
Krzysztof Bitel - Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
"Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem."
(Podczas przezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:
- Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny

- Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
- Skrócenie łańcucha dostaw
- Rola systemów IT w procesie)

Tematyka konferencji:

  • E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
  • Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
  • Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
  • Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
  • Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
  • Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
  • Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
  • Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
  • Facebook Marketplace - jak to działa
  • Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
  • Personalizowana komunikacja z klientem
  • Marketing automation w praktyce
  • Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
  • Logistyka w branży modowej
  • Narzędzia wsparcia sprzedaży

Grupa docelowa:
  • właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
  • właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
  • osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
  • szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
  • osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
  • projektanci mody
  • blogerzy
  • start'upowcy z branży modowej

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 25.06.2018:*
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 26.06.2018:*
- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji


Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PATRONI HONOROWI

FS szkoa biay.png
moda.jpg
eizba.jpg
logospb.jpg
logo_pips_byleo_v2.png

PARTNERZY

bluemedia_logo---kopia.jpg
logo-edrone---kopia.png

PARTNERZY MERYTORYCZNI

domodi-250.png
gino-rossi---kopia.png

PRELEGENCI

Bartosz Paczyński - Prezes, Content Hero
Aleksandra Koclejda - online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
Dawid Fucia - New Business Manager, EDRONE Sp. z o.o.
Krzysztof Bitel - Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
Jadwiga Janik- Fashion50+
Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
Magda Staszczyk - Manager e-commerce, Tous Polska
© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki

Kontakt:

Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. zo.o.

tel.: +48 691 571 598
fax: +48 22/ 203 51 41
e-mail: biuro@pirbinstytut.pl