30.03.2021 r.

Trendy w e-commerce

Każdy kryzys zawsze stanowi szansę dla wielu przedsiębiorstw niezależnie od proponowanych usług. Zdecydowana większość kluczowych sektorów światowej gospodarki w ostatnich miesiącach musi mierzyć się z pandemią wirusa, jednocześnie odczuwając jej skutki biznesowe. To, co dla jednych stało się poważnym, wielopłaszczyznowym zagrożeniem, inni wykorzystali jako możliwość do rozwoju. Na pandemii bezsprzecznie skorzystał rynek e-commerce. Zakupy online już dawno wpisały się w konsumencki ekosystem, lecz nikt nie mógł spodziewać się, że wirus jeszcze przyspieszy zauważalny i dynamicznie rosnący trend.

Zapraszamy do udzialu w konferencji online o najnowszych trendach w branży e-commerce już 30 marca ONLINE.

Prelekcje poprowadzą m.in.:

- Michał Kluska - Senior Associate, Data Privacy Team, Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
"Zarządzanie naruszeniami ochrony danych osobowych w e-sklepie."
(Prawidłowa reakcja na naruszenie ochrony danych osobowych (np. wyciek danych) staje się jednym z najważniejszych obszarów generujących ryzyko. Szczególnie bolesne mogą być ew. błędy popełniane przez podmioty prowadzące biznes online. Wystąpienie poświęcone będzie pokazaniu prawidłowych ścieżek postępowania oraz potencjalnej reakcji organu ochrony danych osobowych.)

 

- Marcin Maj - Business Development Director / Partner, H2O Creative
"Bać się czy śmiać? Czyli w świecie marek, jak i w świecie ludzi - każdy reaguje inaczej. Przynajmniej w ciągu dnia."
( Na tym wystąpieniu:
- poznasz najróżniejsze reakcje i strategie marek w świecie pandemii
- dowiesz się dlaczego ostatnio źle sypiasz. I nie tylko ty.
- uświadomisz sobie jak bardzo nie znasz swoich konsumentów
- i zainspirujesz się do działania)

 

- Joanna Drabik - Dyrektor w HC Sp. z o.o., Influencer, Social Media Marketing Wojas S.A. Miraculum S.A.
"Influencer Marketing. Influencer przyjacielem Twojej firmy. Nano, micro, macro - który rodzaj współpracy jest najbardziej skuteczny."
( Na tym wystąpieniu poznasz:
 - Pozytywne aspekty influencer marketingu
 - Rodzaje influencerów
 - Dobierz influencera dla Twojego produktu
 - Kiedy warto współpracować z agencją
 - Złote rady)

- Magdalena Staszczyk - Ecommerce Manager CEE, Tous Polska

 

- Monika Fibor - analityk biznesowo-systemowy w Firmao Polska Sp. z o. o.
"Efektywna sprzedaż w internecie z wykorzystaniem Firmao CRM"
(W obecnych czasach coraz więcej przedsiębiorców przenosi swoją działalność do internetu, a e-commerce jeszcze nigdy nie było tak popularne. Poznaj platformy, z których informacje przeniosą się do systemu Firmao, dzięki czemu skrócisz czas obsługi klienta. Automatycznie przenoszone zamówienia usprawnią przygotowanie produktów, kontakt z klientem, a także w szybki sposób sporządzisz fakturę lub paragon dla klienta. Wszystkie Twoje działania mogą być wykonane w jednym systemie, który dodatkowo pokaże Ci historię kontaktów z danym klientem.)

 

 

Tematyka konferencji:

  • Rozwiązania dla sklepów internetowych w tym oprogramowanie
  • Narzędzia wsparcia sprzedaży
  • Platformy dla e-sklepów
  • Logistyka
  • Omnichannel
  • Obsługa klienta
  • Analityka
  • Płatności
  • Infrastruktura
  • Ekologiczny e-commerce

Grupa docelowa:

  • właściciele, managerowie sklepów internetowych
  • szefowie sklepów stacjonarnych, planujących wdrożenie sprzedaży w kanałach internetowych
  • kadra zarządzająca, odpowiedzialną za strategię i rozwój ecommerce, IT
  • reprezentanci branży ecommerce oraz retail, odpowiedzialni za strategię i rozwój firmy
  • managerowie departamentów sprzedaży, promocji oraz marketingu
  • osoby odpowiedzialne za zarządzanie sprzedażą w organizacji

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image

PRELEGENCI

Michał Kluska - Senior Associate, Data Privacy Team, Domański Zakrzewski Palinka sp. k.

Marcin Maj - Business Development Director / Partner, H2O Creative

Monika Fibor - analityk biznesowo-systemowy w Firmao Polska Sp. z o. o.

Joanna Drabik - Dyrektor w HC Sp. z o.o., Influencer, Social Media Marketing Wojas S.A. Miraculum S.A.

© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.