04.04.2017 - Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych

Szanowni Państwo,

4 kwietnia odbyła się konferencja "Zastosowanie nowoczesnych technologii w obiektach hotelowych i gastronomicznych". Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Honorowym i Medialnym za rozgłos.

hotele
Prelekcje poprowadzili:
- Karol Weber - Inspektor Hotelowy
"Hotel Inteligentny - sprawna obsługa, zadowolony gość, wyższy zysk inwestora"

- Tomasz Bursztynowicz - Dyrektor pionu hotelowego, Nosalowy Dwór Resort & Spa
"Oczekiwania nowej generacji Gości, jakim powinien sprostać nowoczesny hotel"
(Najważniejszym w innowacyjności jest fakt absolutnego wyróżniania się na rynku. Hotelarstwo w Polsce rozwija się bardzo prężnie, a innowacje są coraz częściej wprowadzane. W czasie zmieniających się w szybkim tempie trendów, hotel powinien stosować udogodnienia spełniające oczekiwania nowej generacji Gości, która już wkrótce stanowić będzie największą grupę gości hotelowych.)

- Anna Nowakowska - Blogerka StrefaMICE.pl, Członek Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej
"Nowe technologie w branży hotelarskiej i gastronomicznej, po co , dlaczego i czy są nam potrzebne? Przegląd technologicznych trendów i prognoz na najbliższy sezon"

- Henryk Mruk - profesor zwyczajny na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu
"Rola marketingu w budowaniu partnerstwa z klientem"
(Koncepcja marketingu zakłada dostosowanie oferty przedsiębiorstwa do potrzeb klienta - jawnych oraz niejawnych - takie działania budują satysfakcję klientów, wzmacniają ich lojalność, a jednocześnie zapewniają rozwój przedsiębiorstwa. W zmieniającym się świecie, wobec globalizacji oraz rozwoju nowych technologii, konieczne jest modyfikowanie aktywności marketingowej. Ważna jest obecność w mediach społecznościowych, tworzenie właściwych treści, oferowanie wartości dla klienta, budowanie silnej marki oraz doskonalenie procesu obsługi klienta. W budowaniu partnerstwa liczą się kwalifikacje pracowników oraz ich podejście do klienta.)

- Adam Latek - Managing Director, Latek Hotels
"Reklama i marketing w Smart TV i technologii VR jaki wpływ ma na sprzedaż usług hotelarskich"
(Zostaną poruszone następujące tematy: informacje hotelowe i reklama usług w smart TV, smart TV jako komunikator z gościem, VR - podejmowanie decyzji wyboru obiektu, VR - przyszłość hotelarsko-gastronomicznego PR, marketingu i sprzedaży.)

- Dagmara Plata - Alf - CEO w firmie Hotel Media Group
"Innowacyjne narzędzia marketingu internetowego dla obiektów hotelowych i restauracji"
(Wykorzystaj potencjał sieci internetowej w realizacji działań marketingowych Twojego hotelu czy też restauracji. Wybierz najefektywniejsze działania w mediach społecznościowych, poznaj najnowsze narzędzia wspomagające zarządzanie marketingiem i nowości w ramach Google AdWords. Wiedza o trikach marketingowych pomoże zrealizować cele sprzedażowe Twojej firmy w 2017 roku.)

- Marcin Dyrda - właściciel, GastroWiedza.pl
"Ponadprzeciętny serwis w gastronomii hotelowej"
(Co to jest Ponadprzeciętny serwis i na czym on polega. Poruszone zostaną też kwestie sprzedaży sugerowanej i poprawnego rozwiązywania reklamacji.)

hotele2

© 2018 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki