W dniu 25 września 2014 odbyła się konferencja "Ubezpieczenia - Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży - technologia i prawo.
Zaprezentowaliśmy:
jak poprawnie wdrożyć metody komunikacji
aby zwiększyć sprzedaż
a przy tym wzbogacić obsługę Klienta
Zaproszenie do wygłoszenia prelekcji przyjęli:
Zdzisław Biernacki - Dyrektor Biura Rozwoju Systemów Informatycznych w TU INTER Polska SA.
Portal Agenta - narzędzie wsparcia sprzedaży
Julita Zimoch - Tucholka - Domański Zakrzewski Palinka sp. k.
Ubezpieczenia - Nowoczesne kanały dystrybucji ubezpieczeń a ustawa o pośrednictwie ubezpieczeniowym i nowa ustawa o prawach konsumenta
Łukasz Łobodziński - Dyrektor ds. Sprzedaży Ubezpieczeń - Comperia.pl S.A.
Comperia.pl i nowoczesne rozwiązania informatyczne dla multiagencji
Tomasz Reich - Collegium Civitas
Kontakt z Klientem za pośrednictwem mediów społecznościowych
Małgorzata Kaniewska - Prezes Zarządu Polskiej Izby Brokerów Ubezpieczeniowych i Reasekuracyjnych
Broker a nowoczesne kanały komunikacji: klient-broker-ubezpieczyciel
Marek Mazur - Członek Europejskiej Federacji Doradców Finansowych Polska
Rola Profesjonalnego Doradcy Finansowego w przygotowaniu klienta do nabycia produktów finansowych
Konrad Owsiński - Dyrektor Pionu Ubezpieczeń Biznesowych - LINK4 TU S.A.
Cykl rynkowy w ubezpieczeniach i jego wpływ na zachowania ubezpieczycieli oraz dywersyfikację kanałów dystrybucji
Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)
Innowacyjne ubezpieczenia zdrowotne i bariery związane z ich sprzedażą