Stosy papierów na biurku, w których odnalezienie czegokolwiek graniczy z cudem... to niezbyt przyjazna wizja, prawda? Aby dowiedzieć się, jak takiej sytuacji uniknąć i w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów usprawniają pracę przedsiębiorstwa, zorganizowaliśmy dla Państwa konferencję, która była w pełni poświęcona optymalizacji procesów obiegu dokumentów oraz innych procesów biznesowych w całym cyklu życia dokumentu.
„Nowoczesne przedsiębiorstwo – dokumenty pod kontrolą”
6 czerwca 2012 r.
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” w Warszawie
Zagadnienia tematyczne poruszane podczas konferencji:
zarządzanie dokumentacją
masowe wydruki
e-faktura
podpis elektroniczny
zarządzanie uprawnieniami i dostępem
systemy archiwizacji
digitalizacja dokumentów
systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
systemy faksowe, skaner, mail
workflow - automatyzacja procesów biznesowych
portale korporacyjne inter/intra/extranet
Dziękujemy za współpracę Ekspertom i Partnerom: