Szanowni Państwo
27 marca 2019 roku w Warszawie odbyła się konferencja "Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion"
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.
Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.
Prelekcje poprowadzili:
- Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland
"Content marketing i digital – unikalna strategia marki"
(Nowe pokolenia klientów oczekują spersonalizowanej komunikacji, dopasowanej do ich potrzeb i zainteresowań. Serwowane treści powinny być atrakcyjne, unikalne i angażujące, podane w odpowiedniej formie, za pośrednictwem określonego kanału i we właściwym czasie. Nowe trendy, rozwój technologii oraz coraz bardziej wymagający klienci dyktują tempo i formę dzisiejszej komunikacji. Przykłady rozwiązań szytych na miarę, efektywne narzędzia digital oraz big data management.)
- mec. Michał Żmijewski - Adwokat, Lubasz i Wspólnicy - Kancelaria Radców Prawnych sp.k.
(Podstawowe informacje związane ze znakami towarowymi, ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i prawem autorskim, czyli wiedza, która przyda się nie tylko początkującym przedsiębiorcom. Jak zapewnić bezpieczeństwo swojemu biznesowi i zarazem upewnić się, czy nie naruszamy praw osób trzecich?)
- Arieta Prusak - CEO Agencji Kreatywnej MOXIE
(Na co, gdzie i w jaki sposób wydajemy pieniądze? Trendy w zachowaniu konsumentów w Polsce i na świecie. Millenialsi i pokolenie Z – dlaczego biznesy muszą bać się tych grup? Jak wydają pieniądze? Jak kształtują rynek? I przede wszystkim co to oznacza dla Twojego biznesu? Podczas prelekcji wskazane zostaną sposoby na dostosowanie istniejącego biznesu do zmieniających się warunków rynkowych. Przedstawione zostaną narzędzia online, w które warto inwestować.)
- Magdalena Karolkiewicz - PR&Marketing Coordinator, BIZUU i Anna Urbańska - Projekt Manager, BIZUU
"Licencje w świecie mody"
- Michał Kamiński - Content Manager, Grupa Domodi
"Skąd brać pomysły na treści - 13 sposobów, z których korzystamy w Grupie Domodi"
W trakcie prelekcji poznasz 13 sposobów na content – Michał Kamiński przedstawi konkretne rozwiązania pomocne przy generowaniu pomysłów na treści, z których korzysta w codziennej pracy. Będzie konkretnie!)
- mec. Luiza Bakiewicz - Associate, Domański Zakrzewski Palinka (DZP)
"Nazwisko jako znak towarowy w branży fashion"
(Przesłanki oraz przeszkody w wykorzystaniu swojego bądź cudzego nazwiska jako znaku towarowego.)
- Walery Stasiak - Research & Development Manager, SaveCart
"Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce o 20% lub więcej"
- Piotr Oracz - Prezes Zarządu, Loopa.eu Sp. z o.o
"Silnik Rekomendacji - jak skutecznie zachęcić klienta do e-zakupów"
(- Co to jest silnik rekomendacji?
- Jak spersonalizowane rekomendacje oddziałują na klienta?
- Przekrój działania silnika w e-sklepie.
- Case Studies.)
- E-commerce - jak prowadzić sklep internetowy by odnieść sukces
- Skuteczne formy reklamy i promocji w Internecie
- Pozycjonowanie strony www – jak pozyskać więcej klientów
- Jak zaistnieć w social mediach - zbuduj markę osobistą
- Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie e-sklepu
- Content marketing - jak tworzyć treści, które się sprzedają
- Kreacje graficzne - czym się kierować przy projektach materiałów reklamowych
- Marketingowa współpraca z influenserami - jak pracować z vlogerami, blogerami i instagram personalities
- Facebook Marketplace - jak to działa
- Jak zbudować skuteczną strategię omnichanel
- Personalizowana komunikacja z klientem
- Marketing automation w praktyce
- Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna
- Logistyka w branży modowej
- Narzędzia wsparcia sprzedaży
Grupa docelowa:
- właściciele i menedżerowie sklepów internetowych
- właściciele sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
- osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
- szefowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
- osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
- projektanci mody
- blogerzy
- start'upowcy z branży modowej
Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 17.03.2019:*
- 199 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 18.03.2019:*
- 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
- 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
...
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PATRONI HONOROWI
PARTNER BRĄZOWY
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PRELEGENCI
Anna Muszyńska-Gniado – Dyrektor Marketingu w dziale Property Management, BNP Paribas Real Estate Poland
Walery Stasiak - Research & Development Manager, SaveCart
Arieta Prusak - CEO Agencji Kreatywnej MOXIE
mec. Luiza Bakiewicz - Associate, Domański Zakrzewski Palinka (DZP)
Piotr Oracz - Prezes Zarządu, Loopa.eu Sp. z o.o.
Michał Kamiński - Content Manager, Grupa Domodi