NASZE USŁUGI
KONFERENCJE
Kluczem do sukcesu w biznesie są ludzie. A co za tym idzie – ich wiedza i doświadczenie. PIRB od lat zajmuje się profesjonalną organizacją branżowych spotkań. Co roku organizujemy kilkadziesiąt wydarzeń dla kadry zarządzającej w Polsce. W oparciu o nasze doświadczenie i wiedzę tworzymy wydarzenia o aktualnej tematyce, gościmy najlepszych specjalistów, liderów rozwiązań i cieszymy się znakomitą frekwencją.
SZKOLENIA
Aktualne tematy, nowoczesne ścieżki szkoleniowe oraz świeże podejście do najbardziej popularnych szkoleń. Warsztaty prowadzone są przez najlepszych ekspertów i doświadczonych praktyków. Zarówno otwarte, jak i zamknięte szkolenia charakteryzuje najwyższy poziom merytoryczny oraz aktualna wiedza ze wszystkich dziedzin. Swoją ofertę kierujemy do klientów korporacyjnych, indywidualnych oraz administracji publicznej.
DEDYKOWANE WYDARZENIA
Prowadzenie procesu rekrutacyjnego z wybranej grupy docelowej. Promocja wydarzenia wśród potencajlnych uczestników. Działania promocyjne prowadzone z wykorzystaniem wielu kanałów dotarcia. Kompleksowa obsługa procesu rejestracji osób. Obsługa logistyczna. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani organizacją spotkania chętnie przygotujemy ofertę dostosowaną do Państwa indywidualnych potrzeb.
NAJBLIŻSZE WYDARZENIA
ZAUFALI NAM
|
Przedsiębiorca uzyskał subwencję finansową w ramach programu rządowego "Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla Mikro, Małych i Średnich Firm", udzieloną przez PFR SA. |