12.09.2019 r.

IX LAW SUMMIT 

Marketing to taki obszar komunikacji, w którym prawnik otwiera się na klienta i stara się zorientować, jakie są jego wymagania, potrzeby oraz próbuje go zrozumieć. Marketing to również edukowanie klienta, polega to na uświadamianiu klienta o roli i znaczeniu prawa w jego działalności, wynikających z niego uprawnień i obowiązków. Marketing pozwala na zidentyfikowanie prawnika na rynku, na podkreślenie jego odrębności w stosunku do ogółu innych prawników. Buduje dopiero grunt pod sprzedaż (pozyskanie klienta). Rozróżnienie marketingu i sprzedaży jest bardzo istotne, gdyż bazują na nim zasady etyki. Przyjęto bowiem inne zasady działania, gdy prawnik działa w obszarze marketingu, a nieco inne, gdy pozyskuje klienta.

Zapraszamy do dyskusji z ekspertami na temat marketingu i sprzedaży usług prawniczych oraz nowych technologii usprawniających funkcjonowanie kancelarii prawniczej, podczas konferencji: IX LAW SUMMIT - 12 września 2019 r. w Warszawie.
 
W programie m.in.:
 

- Grzegorz Furgał - doradca Prezydium Krajowej Rady Radców Prawnych ds. public relations i marketingu
"Budowanie marki osobistej prawnika. Czy social media się do tego nadają?"

- Katarzyna Łodygowska - prawniczka, blogerka (www.matkaprawnik.pl) i przedsiębiorca.
"Jak zdobyć 50 tys. fanów w mediach społecznościowych?"
(Prowadzenie bloga to niepowtarzalna okazja do poznania rzeczywistych potrzeb klienta. To też okazja do nauki i zgłębiania obszaru prawa, w którym specjalizujemy się. Czy w takim razie prawnik potrzebuje 50 tys. fanów na facebooku czy na instagramie? Co ma większe znaczenie - ilość followersów czy ich zaangażowanie? Jakich błędów unikać prowadząc blog? Jaka jest recepta na wypełniony klientami grafik?)

- Szymon Kwiatkowski - Marketing Prawa
"Marketing – co działa a co nie w pozyskiwaniu klientów?"
(Mamy 2019 rok, a pewne strategie się nie zmieniły w marketingu i sprzedaży usług. Jakie strategie, narzędzia i aktywności dają najlepsze efekty? Jakie działania marketingowe i sprzedażowe przekładają się na nowych klientów? Jakie błędy marketingowe kancelarie popełniają najczęściej i jak ich unikać?)

- Kamila Kurkowska - Managing Director, Firemind
"Branża prawnicza jest wyjątkowa – prawda, czy fałsz? Czyli o sprzedaży, marketingu i LinkedIn w kancelariach"
(Podczas wystąpienia prelegenta poruszy następujące zagadnienia: Jak wygląda rynek prawniczy w Polsce?; Co robią najlepsze kancelarie, że są najlepsze?; Jak wyglądają zachowania osób kupujących usługi prawne?; Kim jest i co jest ważne dla klienta kupującego usługi prawne?; Do czego potrzebny jest LinkedIn?; Jak z marketingu zrobić sprzedaż?)

- Przemysław Wierzbicki - Adwokat | Partner, Kancelaria Kurzyński Łyszyk Wierzbicki
"Możliwości automatyzacji pracy kancelarii – dostępne rozwiązania IT, przykładowe rozwiązania, trendy, kierunki rozwoju"

- mgr Kamil Stępniak - Doktorant w Katedrze Prawa Konstytucyjnego na Wydziale Prawa Uniwersytetu w Białymstoku
"Paradygmat sztucznej inteligencji prawnej - o możliwościach wykorzystania AI w pracy prawnika"

(Czy komputer zastąpi prawnika? Taka fatalistyczna wizja krąży wśród profesjonalnych pełnomocników. Strach przed wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi w pracy kancelarii jest zupełnie nieuzasadniony. Badania wskazują, że już ponad 65% firm prawniczych chciałoby wykorzystywać AI w swojej codziennej pracy. W szczególności, gdyby wiązało się to z wymiernymi zyskami. Głównym pytaniem na które obecnie musi odpowiedzieć nauka, to jak stworzyć sztuczną inteligencję, aby umiała ona samodzielnie zastosować prawo oraz jakie ramy przyjąć aby zapewnić bezpieczeństwo prawne klientów i obsługujących ich kancelarii? Czy prawnicy stracą prace czy będą bardziej efektywni, gdy zdecydują się na implementację AI?)

- Sławomir Rudkowski - Arcus S.A.
"Arcus Smart Printing. Kodeks dobrych praktyk drukowania"

 
Tematyka konferencji:
  • Trendy w marketingu kancelarii prawnych
  • Marketing a etyka
  • Business development
  • Sprzedaż usług kancelarii prawnej
  • Skuteczne i efektywne pozyskanie klienta
  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • Promocja i wizerunek w social media
  • Blogi prawnicze
  • Storytelling w biznesie
  • Optymalne zorganizowanie struktury kancelarii i wykorzystanie potencjału
  • Rozwiązania IT usprawniające pracę prawnika i zarządzanie kancelarią prawną
  • Ochrona danych w kancelarii prawnej


Grupa docelowa:

  • Partnerzy
  • Adwokaci
  • Radcowie Prawni
  • Doradcy Podatkowi
  • Dyrektorzy Administracyjni Dyrektorzy ds. marketingu i PR
  • Kierownicy kancelarii/sekretariatu

Okręgowa Rada Adwokacka w Poznaniu uznała, że wydarzenie zasługuje na uwzględnienie. ORA w Poznaniu postanowiła przyznać punkty szkoleniowe adwokatom za udział w konferencji. Udział w wydarzeniu jest jednoznaczny z otrzymaniem 6 pkt.


Warunki udziału w konferencji przy rejestracji do 29.08.2019 r.:*

  • 299 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
  • 1 000 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji


Warunki udziału w konferencji przy rejestracji od 30.08.2019 r.:

  • 399 PLN+VAT - dla osób z grupy docelowej
  • 1 500 PLN+ VAT - dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji

Uczestnikom zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PATRONAT HONOROWY

Image
Image

PARTNER

Image
Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image
Image
Image
logotyp.jpg

PRELEGENCI

Katarzyna Łodygowska - prawniczka, blogerka (www.matkaprawnik.pl) i przedsiębiorca

mgr Kamil Stępniak - Doktorant, Uniwersytet w Białymstoku


Kamila Kurkowska - ekspert nowoczesnego, zintegrowanego marketingu, Firemind

Szymon Kwiatkowski - Marketing Prawa


Przemysław Wierzbicki - Adwokat | Partner, Kancelaria Kurzyński Łyszyk Wierzbicki


Grzegorz Furgał - doradca Prezydium Krajowej Rady Radców Prawnych ds. public relations i marketingu

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki