Szanowni Państwo
27 stycznia 2022 roku odbyła się konferencja online "Obsługa klienta bankowego - AI i bezpieczeństwo"
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.
Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.
Wykłady poprowadzili:
- Tomasz Szwelnik - Współzałożyciel oraz Prezes Zarządu VoiceLab.AI
"Conversational Intelligence - wykorzystanie sztucznej inteligencji w branży bankowej"
- Łukasz Czech - Biuro Informacji Kredytowej S.A.
"Obsługa klienta bankowego we współpracy z BIK"
(w ramach swojego wystąpienia omówię temat związany z bezpiecznym przekazywaniem danych pomiędzy BIK a Subsksrybentami i jak to wpływa na procesy oceny zdolności kredytowej uwzględniając wątki technologiczne, automatyzacji procesów itd) - Paweł Rzepka - Key Account Manager, VSoft SA
"Bankowanie w terenie, czyli jak zapanować nad zadaniami realizowanymi przez pracowników mobilnych"
(Wiele procesów bankowych realizowanych jest w terenie i wymaga zaangażowania pracowników mobilnych. Dotyczy to takich zadań jak wizyta u klienta, inspekcja nieruchomości, obsługa przedmiotu leasingu czy nadzór nad rebrandingiem placówek. Do ich realizacji zwykle przydzielani są zarówno pracownicy banku jak i podwykonawcy. Planowanie harmonogramów, bieżąca kontrola pracowników, pozyskiwanie raportów oraz mierzenie efektywności to najczęstsze problemy z jakimi wiąże się zarządzanie pracą w terenie. Zapanowanie nad terminowością, kosztami dojazdu i czasem realizacji zadań jest niezwykle trudne bez pomocy dedykowanych do tego narzędzi. Podczas prezentacji wskażę, jak dzięki rozwiązaniu VSoft Mobile Workforce usprawnić pracę terenową w obszarze bankowości)
-
Piotr Kaniewski - Adwokat, Starszy Prawnik, Kochanski & Partners
"Metody weryfikacji wymagań prawnych i etycznych dla projektów AI w bankach"
-
Tomasz Wilczyński - Director of Cybersecurity Architecture and Development, BNP Paribas Bank Polska S.A.
"Bezpieczeństwo masz jak w Banku"
(Przez lata banki były uważane za organizacje, w których poziom dojrzałości rozwiązań w obszarze cyberbezpieczeństwa stoi na najwyższym poziomie. Czy ta teza jest dalej aktualna? Nad czym obecnie pracują banki, aby w obliczu rosnącej skali zagrożeń być w stanie skutecznie chronić systemy, informacje i środki swoich klientów?)
Tematyka konferencji:
- Zarządzanie tożsamością elektroniczną
- Predictive Identity - zarządzanie tożsamością nowej generacji
- Biometria
- Narzędzia i aplikacje mobilne
- AI
- BI, Big Data
- CRM, Obieg dokumentów
- Unified Communications
- Cyberbezpieczeństwo
- Fintech
Grupa docelowa:
Do udziału zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:
- Szefów Departamentów: Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta
- CIO, CSO, Audytorów, analityków biznesowych
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PARTNERZY
PRELEGENCI
Paweł Rzepka - Key Account Manager, VSoft SA
Łukasz Czech - Biuro Informacji Kredytowej S.A.
Tomasz Wilczyński - Director of Cybersecurity Architecture and Development, BNP Paribas Bank Polska S.A.
Tomasz Szwelnik - Współzałożyciel oraz Prezes Zarządu VoiceLab.AI
Agata Ślusarek - Senior Cyber Threat Security Engineer,Santander Bank Polska S.A.