27.01.2022 r.

Obsługa klienta bankowego - AI i bezpieczeństwo

Szanowni Państwo
27 stycznia 2022 roku odbyła się konferencja online "Obsługa klienta bankowego - AI i bezpieczeństwo"
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.

Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.

 

 Wykłady poprowadzili:

  • Tomasz Szwelnik - Współzałożyciel oraz Prezes Zarządu VoiceLab.AI
    "Conversational Intelligence - wykorzystanie sztucznej inteligencji w branży bankowej"
  • Łukasz Czech - Biuro Informacji Kredytowej S.A.
    "Obsługa klienta bankowego we współpracy z BIK"
    (w ramach swojego wystąpienia omówię temat związany z bezpiecznym przekazywaniem danych pomiędzy BIK a Subsksrybentami i jak to wpływa na procesy oceny zdolności kredytowej uwzględniając wątki technologiczne, automatyzacji procesów itd)

  • Paweł Rzepka - Key Account Manager, VSoft SA
    "Bankowanie w terenie, czyli jak zapanować nad zadaniami realizowanymi przez pracowników mobilnych"
    (Wiele procesów bankowych realizowanych jest w terenie i wymaga zaangażowania pracowników mobilnych. Dotyczy to takich zadań jak wizyta u klienta, inspekcja nieruchomości, obsługa przedmiotu leasingu czy nadzór nad rebrandingiem placówek. Do ich realizacji zwykle przydzielani są zarówno pracownicy banku jak i podwykonawcy. Planowanie harmonogramów, bieżąca kontrola pracowników, pozyskiwanie raportów oraz mierzenie efektywności to najczęstsze problemy z jakimi wiąże się zarządzanie pracą w terenie. Zapanowanie nad terminowością, kosztami dojazdu i czasem realizacji zadań jest niezwykle trudne bez pomocy dedykowanych do tego narzędzi. Podczas prezentacji wskażę, jak dzięki rozwiązaniu VSoft Mobile Workforce usprawnić pracę terenową w obszarze bankowości)

  • Piotr Kaniewski - Adwokat, Starszy Prawnik, Kochanski & Partners
    "Metody weryfikacji wymagań prawnych i etycznych dla projektów AI w bankach"

  • Tomasz Wilczyński - Director of Cybersecurity Architecture and Development, BNP Paribas Bank Polska S.A.
    "Bezpieczeństwo masz jak w Banku"

    (Przez lata banki były uważane za organizacje, w których poziom dojrzałości rozwiązań w obszarze cyberbezpieczeństwa stoi na najwyższym poziomie. Czy ta teza jest dalej aktualna? Nad czym obecnie pracują banki, aby w obliczu rosnącej skali zagrożeń być w stanie skutecznie chronić systemy, informacje i środki swoich klientów?)

 

Tematyka konferencji:

  • Zarządzanie tożsamością elektroniczną
  • Predictive Identity - zarządzanie tożsamością nowej generacji
  • Biometria
  • Narzędzia i aplikacje mobilne
  • AI
  • BI, Big Data
  • CRM, Obieg dokumentów
  • Unified Communications
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Fintech

 

Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych:

  • Szefów Departamentów: Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta
  • CIO, CSO, Audytorów, analityków biznesowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

Image
Image

PRELEGENCI

Paweł Rzepka - Key Account Manager, VSoft SA

Łukasz Czech - Biuro Informacji Kredytowej S.A.

Tomasz Wilczyński - Director of Cybersecurity Architecture and Development, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Tomasz Szwelnik - Współzałożyciel oraz Prezes Zarządu VoiceLab.AI

Agata Ślusarek - Senior Cyber Threat Security Engineer,Santander Bank Polska S.A.

© 2021 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.