PARTNERZY
PARTNER
HKTDC to organ ustawowy, powołany przez rząd Specjalnego Regionu Autonomicznego Hongkong w 1966 roku, którego misją jest tworzenie korzystnych warunków rozwoju dla przedsiębiorstw z Hongkongu. Poprzez sieć 50 biur na całym świecie, w tym 13 w Chinach kontynentalnych, HKTDC promuje wizerunek Hongkongu jako międzynarodowej platformy wymiany towarów i usług. Jako organizator 30 imprez targowych (w tym 10 największych w Azji), wydawca pism i publikacji branżowych, poprzez wyszukiwarkę handlową hktdc.com i usługę Business Matching, HKTDC łączy miliony kupców i producentów z całego świata. Za pośrednictwem flagowych imprez takich jak Asian Financial Forum, Belt and Road Summit oraz Asian Logistics and Maritime Conference i poprzez portal beltandroad.hk, HKTDC oferuje wsparcie inwestorom i przedsiębiorcom z sektora finansów i logistyki.
PARTNER
DHL Parcel Polska - niekwestionowany ekspert w swoim obszarze, oferujący kompleksowe rozwiązania dla firm, w pełni dostosowane do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Kreator innowacyjnych rozwiązań w e-commerce. Partner doceniany przez odbiorców, kontrahentów i ekspertów, uhonorowany wieloma nagrodami. Oficjalny partner logistyczny wydarzeń IMG Fashion Week - corocznej serii prestiżowych pokazów w 11 krajach na czterech kontynentach.
Na polskim rynku modowym Partner wielu znanych marek, obsługujący dostawy dla biznesu oraz szybko rosnący rynek e-commerce, w tym zwroty, niezwykle istotne w branży fashion. DHL Parcel oferuje rozwiązania gwarantujące szybkość i skuteczność dostawy oraz proste i elastyczne zwroty, dopasowane do potrzeb sprzedawców i kupujących.
Oferujemy:
- przesyłki krajowe i do UE
- elastyczne zwroty krajowe i zagraniczne
- komplet opcji dostawy, w tym do ponad 8000 punktów odbioru!
- wygodne narzędzia usprawniające doręczenie i komunikację z odbiorcą
- nowoczesną i dobrze zorganizowaną sieć logistyczną (43 terminale, 9 centrów sortowania)
PARTNER
PATRONI HONOROWI
Polska Izba Przemysłu Skórzanego to organizacja branżowa prowadząca swą działalność na rzecz przemysłu skórzanego od 1989 roku. Misją Polskiej Izby Przemysłu Skórzanego jest kreowanie silnego ekonomicznie i organizacyjnie przemysłu skórzanego w Polsce i wspomaganie jego działań na arenie międzynarodowej. Izba wspiera swoich członków poprzez współpracę z władzami krajowymi i lokalnymi, instytucjami i organizacjami zainteresowanymi rozwojem przemysłu skórzanego. Podejmujemy inicjatywy zmierzające do ochrony krajowego rynku przed nieuczciwą konkurencją, popularyzujemy szkolnictwo zawodowe w sektorze obuwniczym, jak również prowadzimy szeroko pojęte działania promocyjne polskiego przemysłu skórzanego.
PATRONI MEDIALNI