PARTNERZY
Fujitsu - dostarczamy pełną gamę produktów, rozwiązań oraz usług informatycznych – od systemów osobistych po centra danych – w wielu modelach konsumpcyjnych: tradycyjnym, zarządzanym oraz w formie usługi. Innowacje technologiczne i potencjał ludzki pozwalają nam kompleksowo wspierać biznes oraz IT naszych klientów. Jesteśmy częścią globalnej Grupy Fujitsu zatrudniającej około 130 tys. pracowników na całym świecie, z czego w Polsce ponad 3 tys. Poza centralną siedzibą w Warszawie, od 10 lat działa Global Delivery Center (GDC) w Łodzi oraz od 2019 r. - nowy ośrodek w Katowicach. Ośrodki GDC świadczą usługi service desk dla klientów w innych krajach, a także oferują usługi m.in. w zakresie zarządzania infrastrukturą, integracji aplikacji czy prac badawczo-rozwojowych. Posiadamy także własną sieć serwisową, która jest nadal rozbudowywana o nowe punkty, zgodnie z potrzebami nowych klientów.
Marken Systemy Antywirusowe od 21 lat funkcjonuje w branży IT, specjalizując się w rozwiązaniach do ochrony komputerów, sieci oraz danych.
Od 2012 roku firma Marken Systemy Antywirusowe jest oficjalnym i jedynym przedstawicielem w Polsce firmy Bitdefender, jednego ze światowych liderów systemów bezpieczeństwa. Bliska współpraca z tym producentem pozwala iść z duchem czasu i realizować innowacyjne projekty, w których coraz częściej wykorzystuje się sztuczną inteligencję, mechanizmy uczenia maszynowego czy środowisko chmurowe. Segment systemów bezpieczeństwa jest jednym z najszybciej rozwijających się obszarów rynku nowych technologii, zaś firmy wdrażające rozwiązania do ochrony zasobów IT należą do największych innowatorów. Dzieje się tak, ponieważ walka z cyberprzestępcami wymaga od firm wdrażających zabezpieczenia dużej otwartości na potrzeby rynku, a także ciągłego unowocześniania i powiększania portfolio. W przypadku Marken Systemy Antywirusowe jest to możliwe dzięki szerokiej ofercie produktów i usług, a także zespołowi specjalistów, z których część związana jest z firmą od samego początku. Pracownicy świadczą bezpłatną pomoc techniczną w zakresie instalacji i konfiguracji zakupionych aplikacji oraz urządzeń. Ponadto służą fachową poradą przy wyborze rozwiązań bezpieczeństwa, tak aby idealnie je dopasować do posiadanych zasobów informatycznych oraz zminimalizować ryzyko. Marken Systemy Antywirusowe legitymuje się bogatym doświadczeniem w zakresie obsługi różnych grup klientów, począwszy od użytkowników indywidualnych, hurtowych aż po salony i sieci sklepów komputerowych.
Marken Systemy Antywirusowe posiada liczne wyróżnienia otrzymane zarówno od producentów, dystrybutorów, jak i niezależnych ekspertów. Są one świadectwem jakości i determinacji w walce z cyberprzemocą.
Digital Innovation Hub DiH4.AI
DiH4.AI to miejsce w którym mali przedsiębiorcy, duże firmy a także organizacje otoczenia biznesu oraz przedstawiciele administracji publicznej otrzymują wsparcie w procesie cyfrowej transformacji. Działania realizowane przez DIH mają trafiać do szerokiej grupy odbiorców. DIH4.AI jest naturalną odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie związane z nowoczesnymi technologiami, w szczególności Sztuczną Inteligencją (Artificial Intelligence - AI). Celem naszych działań jest podniesienie ogólnego poziomu wykorzystania nowoczesnych technologii w gospodarce. Obszary działań, na których koncentruje się DIH4.AI należą do zagadnień:
- Sztucznej Inteligencji
- Robotyki
- Internetu Rzeczy
- Cyberbezpieczeństwa
DIH4.AI to miejsce w którym można uzyskać odpowiedzi na wszystkie pytania związane z nowoczesnymi technologiami. Na kompetencje naszego Hubu składają się zarówno bezpośrednio współpracujący eksperci jak i ogólnopolska sieć Hubów Innowacji Cyfrowych.
Media-press.tv S.A. to polski producent, który od ponad 30 lat dostarcza zaawansowane systemy informatyczne dla firm na całym świecie. Łączą w sobie bogatą funkcjonalność podpartą najnowocześniejszymi technologiami i nowatorskimi, oryginalnymi rozwiązaniami, z niespotykaną w innych programach prostotą użycia i przyjaznym interfacem.
Statlook® oraz Uplook® to sztandarowe aplikacje rozwijane od ponad 18 lat i wdrożone w ponad 8000 firm oraz instytucji państwowych w Polsce. Doskonałe narzędzia do zarządzania sprzętem, oprogramowaniem oraz wydajnością i bezpieczeństwem użytkowników w czasach pracy zdalnej i hybrydowej.
• Zdalny audyt oprogramowania.
• Szybka i sprawna ewidencja i zarządzanie sprzętem
• Oszczędność czasu - zarządzanie na odległość
• Bezpieczeństwo – datalook™. Syst
• Kontrola Internetu - weblookTM
• Kontrola wydruków
• Wykorzystanie czasu pracy i komputera przez użytkowników
• Moduł RODO do zarządzania bezpieczeństwem oraz inwentaryzacji Danych Osobowych zgodnie z zaleceniami RODO, Ministerstwa Cyfryzacji i UODO.
• Wygodny Helpdesk i zdalny pulpit do pomocy i komunikacji z użytkownikami
STATLOOK®
jest marką firmy media-press.tv S.A.
ul. Szymanowskiego 1/15 ■ 30-047 Kraków
telefon: +48/12/630 97 48
sales@statlook.pl ■ www.statlook.pl
Firmao jest producentem autorskiego programu CRM ERP. Nasza firma od ponad dekady zajmuje się dostarczaniem zaawansowanych systemów zarządzania. Zaufało nam wielu przedsiębiorców z Polski, którzy wybrali profesjonalne narzędzie online do prowadzenia swojej firmy. Nasze kompleksowe usługi w zakresie dostarczania rozwiązań ERP i CRM wynikają z dużego nacisku na ścisłą współpracę z Klientami. To nam pozwala stale unowocześniać udostępnione oprogramowanie i zapewnić możliwości dla firm z najróżniejszych branż. Posiadając system nie trzeba magazynować dokumentacji w archiwach – wystarczy sięgnąć do cyfrowych danych sprzed kilku lat. Dzięki temu zaś, że proponowane rozwiązania dostępne są online (w tym też chmura z danymi), nie trzeba przejmować się potencjalną modernizacją sprzętu i utratą zapisanych w niej informacji – wszystko bowiem dostępne jest w sieci internetowej. Firmao pozwoli uporządkować wiedzę o kliencie, przypomnieć o spotkaniu z nim, a także ułatwi codzienny kontakt. W systemie można generować oferty, zamówienia i faktury, które od razu można wysłać do swoich odbiorców czy dostawców. Firmao pozwala także na prowadzenie magazynu, śledzenie stanów produktów, wystawianie dokumentów magazynowych, czy informowanie o zbyt małym stanie magazynowym. Prowadzenie projektów i zadań usystematyzują obowiązki pracowników oraz zewidencjonują ich czas pracy. Firmao posiada także możliwość prowadzenia kadr i generowania listy płac, a także plików JPK oraz KPiR. Wielomodułowość systemu pozwala na prowadzenie firmy za pomocą jednego programu, gdzie znajdują się wszystkie niezbędne opcje.
LUKARDI od kilkunastu lat dostarcza zintegrowane narzędzia IT dla biznesu. Dajemy wsparcie i pomoc specjalistów na każdym etapie projektu oraz po jego zakończeniu. Rozumiemy, że efektywność pracy przekłada się na rozwój działalności, dlatego wdrażamy intuicyjne narzędzia, które dostosowujemy do indywidualnych potrzeb biznesowych naszych klientów. Specjalizujemy się w obszarach, które pozostaną w ciągłym zainteresowaniu ze strony Klienta ze względu na światowe trendy, dlatego skupiamy się na takich obszarach jak: Bezpieczeństwo SAP, Transformacja Cyfrowa, Programowanie, Usługi projektowe IT, Usługi rekrutacyjne.