PRELEGENCI

Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski

W ING od prawie 10 lat. Przez długi czas pracował jako architekt korporacyjny, natomiast obecnie pełni rolę AI Leada, czyli osoby, która w teorii ma wiedzieć o wszystkim co się w Banku dzieje i jest związane ze Sztuczną Inteligencją (jak mu to wychodzi w praktyce to zupełnie inna sprawa). Stara się dość mocno stąpać po ziemi i unikać opowiadania bajek oraz obiecywania „gruszek na wierzbie” co jest bardzo ciężkie kiedy promuje się i opisuje rozwiązania bazujące na AI.

Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski

W ING Banku Śląskim od pięciu lat, obecnie prowadzi projekty związane z rozwojem i wdrożeniem chatbotów. Projektowaniem innowacji zajmuje się od ponad piętnastu lat, między innymi dla Kompanii Piwowarskiej, Bosch-Siemens oraz Polpharma. Bogate doświadczenie biznesowe zdobyte w sprzedaży, dystrybucji, trade marketingu, marketingu i badań rynkowych przekłada na rozwój nowych projektów elastycznie dobierając różne metody (Design Sprint, Service Design, Meaningful Design). Od 2017 roku związana z Akademią im. Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi badania nad wpływem Sztucznej Inteligencji na satysfakcję klienta w ramach swojego doktoratu.  Mentorka programu Starter Weekend organizowanej w ramach Młodzieżowej Akademii Przedsiębiorczości.

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24

Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, specjalność zarządzanie wartością. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM, w szczególności analizy portfela klientów, wartości życiowej klienta (Customer Lifetime Value - CLV) oraz wartości zanagażowania klienta (Customer Engagement Value - CEV). Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk. Kierownik Studiów Podyplomowych Badania i Analizy Marketingowe oraz Salesforce CRM i Marketing Automation w Akademii Leona Koźmińskiego.

Jacek Szafader - Dyrektor Zarządzający, Atteli

Praktyk biznesu z blisko dwiema dekadami doświadczenia w branży nowych technologii, specjalista z zakresu wiedzy na temat oprogramowania dla biznesu i wsparcia cyfrowej transformacji firm. Założyciel i zarządca firmy Atteli.com, specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania dla firm. Doradzał wielu firmom polskim i międzynarodowym. Swoje spostrzeżenia związane z biznesem publikuje na blogu szafader.pl

Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.

Maciej Stanusch twórca, Prezes Zarządu oraz jeden z głównych akcjonariuszy Stanusch Technologies S.A. Dwukrotnie trafił na listę najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w Polsce. W 2007 roku otrzymał nagrodę stowarzyszenia Silban za innowacyjny pomysł biznesowy a w 2010 roku nagrodę Regionalny Lider Innowacji 2010. Dwukrotnie nominowany do nagrody Ernst & Young Entrepreneur of the Year oraz do nagrody Innowatory Wprost 2014. Związany z branżą IT od 25 lat. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz wielu dodatkowych kursów i szkoleń. Maciej przez wiele lat był związany z branżą rozwiązań CRM. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji związanych z CRM, stworzył pierwszy polski vortal poświęcony CRM oraz jest współautorem książki "CRM – Przewodnik dla wdrażających". Zaprojektował systemy CRM dla polskich producentów oprogramowania: BPSC, Teta oraz Clix Software. Brał udział w projektach CRM m.in. dla Compaq Computer, Microsoft, SAP, Schneider Electric, Rockwool, Sodexo, Acer. Od 2003 roku zajmuje się tematyką sztucznej inteligencji (AI). W 2007 roku stworzył firmę Stanusch Technologies, w której zaprojektował nowoczesną platformę Omni-Chatbot. Jest to unikalne narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które pozwala na w pełni zautomatyzowaną obsługę klienta oraz analitykę w różnych kanałach obsługi od telefonu, poprzez czat, media społecznościowe czy komunikatory internetowe a aplikacjach mobilnych i robotach.

Krzysztof Gwardys - CEO, Promity

Kilkuletnie doświadczenie w obszarach architektury korporacyjnej, ładu i architektury danych oraz budowy oprogramowania w wielu dużych organizacjach z sektora finansowego, telekomunikacyjnego, energetycznego i publicznego. Na co dzień zajmuje się rozwojem oprogramowania i architekturą rozwiązań przetwarzających duże wolumeny danych. Rozwija rozwiązania wykorzystujące metody uczenia maszynowego oraz robotyzacji i automatyzacji procesów biznesowych.

Tomasz Szwelnik - CEO VoiceLab

Współzałożyciel i Prezesem firmy VoiceLab, która w wyniku długoletnich prac rozwojowo-badawczych opracowała i wdraża własne rozwiązania w zakresie systemów rozpoznawania mowy, speech analytics, voicebotów/chatbotów oraz biometrii głosowej. Ukończył Politechnikę Gdańską, Wydział Elektroniki i Telekomunikacji o specjalności "Inżynieria Dźwięku". Posiada 20 lat doświadczenia w branży teleinformatycznej oraz w zakresie nowych technologii. Aktywnie uczestniczy we wdrożeniach rozwiązań firmy dla sektora finansów, telekomunikacji, sądownictwa, medycyny oraz logistyki. Brał udział w wielu warsztatach biznesowych oraz technologicznych, między innymi w Dolinie Krzemowej (USA) oraz Cambridge (UK). Jest uczestnikiem oraz prelegentem wielu konferencji związanych z zagadnieniami call center, mobile banking, biometrii oraz sztucznej inteligencji.

Adam Smółkowski - CEO Aspartus (Grupa ProService Finteco)

Z IT związany od ponad 20 lat, pracował jako programista, kierownik projektów, lider zespołu, konsultant w Microsoft Services. Przez ostatnie 10 lat związany z branżą ubezpieczeniową początkowo jako Dyrektor IT w BRE Ubezpieczenia TUiR a od 2013 Prezes Zarządu spółki Aspartus zajmującej się dostarczaniem rozwiązań InsureTech w grupie Proservice Finteco.
Absolwent studiów magisterskich na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej o specjalności budowa i oprogramowanie komputerów oraz podyplomowych studiów w Katedrze Informatyki Gospodarczej Szkoły Głównej Handlowej.
Prywatnie pasjonat modelarstwa lotniczego i rozwiązań IoT i zagadnień z zakresu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego.

Piotr Kurecki - Kierownik Projektu, RPA, Bank Pekao S.A.

Aktualnie odpowiada za robotyzację procesów w Banku Pekao, wspiera rozwój platformy BPM. Od wielu lat skutecznie automatyzuje i optymalizuje procesy w Banku w szczególności związane z centralizacją obsługi Klienta. Jest absolwentem Politechniki Rzeszowskiej (ekonomia). Od 23 lat jest związany z obecnym i jedynym jak dotąd pracodawcą. Posiada bogate i wszechstronne doświadczenie związane zarówno z obsługą klienta (oddział), jak systemami centralnymi (mainframe, BPM) i procesami backoffice (zajęcia komornicze, przekazy zagraniczne, obsługa kredytów). Prowadził projekty po stronie Biznesu, obecnie w strukturach IT odpowiada za RPA. Prywatnie jest „rozsądnym” optymistą, praca i związany z nią dostęp do najnowszych technologii daje mi wielki fun – „cały czas się dziwię że mi jeszcze za to płacą”.

Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao S.A.

Aktualnie odpowiada za rozwój systemów wsparcia procesów biznesowych i operacji w Banku Pekao, do tego zaangażowany jest w rozwój architektury korporacyjnej, zarządzanie projektami i wdrażanie innowacji. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej (informatyka) oraz SGH i WWSI (zarządzanie). Posiada 15 lat doświadczenia pracy po stronie zarówno dostawcy usług IT, jak i klienta, głównie w sektorze finansowym. Jego domeną jest transformacja cyfrowa, procesy sprzedaży produktów i obsługi klienta oraz integracja systemów. Wdrożył CRM dla 10tys.+ użytkowników, platformę BPM dla 40+ procesów i 1mln+ zadań rocznie, platformę RPA, na której realizowane jest 6000+ zadań dziennie przez roboty, platformę ESB dla 50+ usług i 30+ systemów. Dba o work-life balance ;) Prywatnie jest ojcem 5 dzieci i gra na gitarze w zespole rockowym.

Anna Gomza - Ekspert Komunikacji Omnichannel, Tide Software Sp. z o.o.

Z branżą telekomunikacyjną związana od 8 lat. Karierę zawodową rozpoczęła w działach sprzedaży i obsługi klienta B2B największych polskich operatorów GSM. Aktualnie specjalizuje się w doborze narzędzi wspomagających promocję i zarządzanie kampaniami dla klientów Tide Software. Pracuje między innymi dla firm z branży: ubezpieczeniowej, finansowej, windykacyjnej, call center oraz retail. Absolwentka SGH na kierunku Ekonomia.

Kamil Paduch - Kierownik Zespołu Sprzedaży, Tide Software Sp. z o.o.

Z branżą Telco związany od ponad 10 lat. Specjalizuje się głównie w segmencie B2B. Doświadczenie zawodowe zdobywał u największych operatorów w Polsce. Ekspert w dziedzinie zwiększania efektywności pracy działu call/ contact center. Dzieli się swoim doświadczeniem i umiejętnościami z firmami, doradzając im jak zwiększyć współczynnik „kontaktowalności”, wykorzystując w tym celu narzędzia teleinformatyczne.

Michał Lipiecki - Prezes Zarządu, bs4

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W latach 90. współwłaściciel firmy Eureka Soft- & Hardware - wtedy jednego z najbardziej rozpoznawalnych dystrybutorów sprzętu i oprogramowania dla komputerów Amiga. W latach 2001-2002 pracował jako IT Project Manager w amerykańskiej firmie internetowej HotelsCentral.com. Uczył się także w USDA Graduate School w Waszyngtonie.

 

Ambroży Rybicki – CEO, ARP Ideas

Od ponad 15 lat pracuje z technologiami Microsoft, jest architektem rozwiązań budowanych w oparciu o platformę Microsoft Azure, Microsoft Sharepoint, a w szczególności jeden z najbardziej zaawansowanych systemów CRM – Microsoft Dynamics 365.
Jest człowiekiem pełnym pomysłów oraz koncepcji na to, jak osiągnąć nawet najtrudniejsze, pozornie niemożliwe do zrealizowania cele. Jeden z twórców ARP Estate Extensions, stanowiącego rozszerzenie Microsoft Dynamics 365, dedykowanego dla branży deweloperskiej. Posiada duże doświadczenie w pracy z różnymi systemami ERP, a także wiedzę i umiejętności w integrowaniu rozwiązań klasy Enterprise.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.