PRELEGENCI

Paweł Wawrzyniak - Senior IT Architect, Techical Design Service Owner, Nordea
Ekspert, aktywny w branży IT od 2000 roku. Z Nordea związany od 2008 roku, pierwotnie zatrudniony na stanowisku specjalisty ds. monitorowania infrastruktury, gdzie odpowiadał za utrzymanie i rozwój systemów monitoringu oraz wspomagających zarządzanie centrum przetwarzania danych. W latach 2010 – 2015 kierownik Zespołu Data Centre Services w Polsce. Obecnie zatrudniony na stanowisku starszego architekta IT, zajmuje się projektowaniem bezpiecznych rozwiązań w zakresie infrastruktury teleinformatycznej banku. Laureat II miejsca w VII edycji ogólnopolskiego konkursu Szefa ABW na najlepszą pracę doktorską, magisterską lub licencjacką z dziedziny bezpieczeństwa wewnętrznego państwa, nagrodzony za pracę magisterską pt. „Cyberprzestępczość i cyberterroryzm jako kluczowe zagrożenia dla bankowości cyfrowej”. Szczególnie interesuje się problematyką szerokorozumianego cyberbezpieczeństwa i cyberodporności w kontekście transformacji cyfrowej banków. Umiejętnie łączy kompetencje humanistyczne i techniczne, wykorzystując je w różnych obszarach IT. Od 2019 roku wykładowca akademicki. Miłośnik żeglarstwa, narciarstwa, japońskich sztuk walki i retrokomputerów.

Piotr Gołębczyk - Key Account Manager - Business Channel, Brother
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego. Posiadający ponad 12 letnie doświadczenie w branży IT, z czego ostatnie osiem lat zatrudniony w firmie Brother. Obecnie zajmowane stanowisko to Key Account Manager - Business Channel. W Brother odpowiedzialny za rozwój kanału partnerskiego w północnej części Polski. Specjalista w zakresie sprzedaży biznesowych urządzeń drukujących oraz usług zarządzania drukiem (MPS).

Radosław Piedziuk, Unstructured Data Solutions Sales Manager, Dell Technologies
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz studiów MBA przy Uniwersytecie Warszawskim. Od ponad 15 lat zajmujący się projektami integracyjnymi w branży IT dla wiodących klientów w Polsce, ze wszystkich sektorów gospodarki.
Od 2013 r. jest managerem w Dell Technologies (wcześniej Dell EMC), gdzie koncentruje się na projektach związanych z analityką i przetwarzaniem Big Data oraz rozwiązaniami dla danych nieustrukturyzowanych.

Illésy Péter - Business Development Manager, Talk-A-Bot
Przez 10 lat pracował w Gdyni, w firmie ThomsonReuters gdzie odpowiadał za produkty z danymi o funduszach inwestycyjnych. Współpracował z największymi bankami w Europie Zachodniej, Azji i USA. Od roku 2019-ego odpowiada za rozwój biznesowy firmy Talk-A-Bot.

Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, specjalność zarządzanie wartością. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM, w szczególności analizy portfela klientów, wartości życiowej klienta (Customer Lifetime Value - CLV) oraz wartości zanagażowania klienta (Customer Engagement Value - CEV). Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk. Kierownik Studiów Podyplomowych Badania i Analizy Marketingowe oraz Salesforce CRM i Marketing Automation w Akademii Leona Koźmińskiego.

Tomasz Szwelnik - CEO VoiceLab
Współzałożyciel i Prezesem firmy VoiceLab, która w wyniku długoletnich prac rozwojowo-badawczych opracowała i wdraża własne rozwiązania w zakresie systemów rozpoznawania mowy, speech analytics, voicebotów/chatbotów oraz biometrii głosowej. Ukończył Politechnikę Gdańską, Wydział Elektroniki i Telekomunikacji o specjalności "Inżynieria Dźwięku". Posiada 20 lat doświadczenia w branży teleinformatycznej oraz w zakresie nowych technologii. Aktywnie uczestniczy we wdrożeniach rozwiązań firmy dla sektora finansów, telekomunikacji, sądownictwa, medycyny oraz logistyki. Brał udział w wielu warsztatach biznesowych oraz technologicznych, między innymi w Dolinie Krzemowej (USA) oraz Cambridge (UK). Jest uczestnikiem oraz prelegentem wielu konferencji związanych z zagadnieniami call center, mobile banking, biometrii oraz sztucznej inteligencji.