PRELEGENCI


 

Image

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist w Brand24

Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Image

Bartosz Witorzeńć - Head of CRM, Bank Pekao S.A.

Innowacyjne podejście do rozwoju bankowości i kreatywność pozwoliły mi na stworzenie wielu nowych produktów, usług i narzędzi zwiększających zaangażowanie Klienta. Wcześniej przez 10 lat związany byłem z mBankiem S.A. gdzie odpowiadałem za strategiczne projekty jako Doradca Zarządu, Menadżer w Departamencie Klienta Firmowego i Team Leader CRM. Odpowiedzialny byłem za wdrożenie CRM-u analitycznego i modelowania (2009), Real-Time Marketingu (2012), mOkazji (2012), marki Orange Finanse (2014), aplikacji mobilnej mBanku (2017) i #ideapay (2019)."

© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.