PRELEGENCI


 

Image

Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.

Maciej Stanusch twórca, Prezes Zarządu oraz jeden z głównych akcjonariuszy Stanusch Technologies S.A. Dwukrotnie trafił na listę najbardziej kreatywnych przedsiębiorców w Polsce. W 2007 roku otrzymał nagrodę stowarzyszenia Silban za innowacyjny pomysł biznesowy a w 2010 roku nagrodę Regionalny Lider Innowacji 2010. Dwukrotnie nominowany do nagrody Ernst & Young Entrepreneur of the Year oraz do nagrody Innowatory Wprost 2014. Związany z branżą IT od 25 lat. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz wielu dodatkowych kursów i szkoleń. Maciej przez wiele lat był związany z branżą rozwiązań CRM. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji związanych z CRM, stworzył pierwszy polski vortal poświęcony CRM oraz jest współautorem książki "CRM – Przewodnik dla wdrażających". Zaprojektował systemy CRM dla polskich producentów oprogramowania: BPSC, Teta oraz Clix Software. Brał udział w projektach CRM m.in. dla Compaq Computer, Microsoft, SAP, Schneider Electric, Rockwool, Sodexo, Acer. Od 2003 roku zajmuje się tematyką sztucznej inteligencji (AI). W 2007 roku stworzył firmę Stanusch Technologies, w której zaprojektował nowoczesną platformę Omni-Chatbot. Jest to unikalne narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które pozwala na w pełni zautomatyzowaną obsługę klienta oraz analitykę w różnych kanałach obsługi od telefonu, poprzez czat, media społecznościowe czy komunikatory internetowe a aplikacjach mobilnych i robotach.

Image

Aneta Dąbrowska - Wicedyrektor w Departamencie Obsługi Klientów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych

Od 20 lat związana z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, od 8 lat z obsługą klientów. Odpowiada za organizację i rozwój usług tradycyjnych i elektronicznych dla klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz za jakość obsługi we wszystkich kanałach kontaktu. Nadzoruje merytorycznie działanie Centrum Obsługi Telefonicznej oraz Centrów Usług Wspólnych specjalizujących się w udostępnianiu danych. Posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów, wdrażaniu optymalizacji i rozwoju obsługi klientów. Jest jednym z głównych autorów obowiązującej w ZUS Polityki Obsługi Klientów na lata 2017-2020, która określa kierunki rozwoju usług świadczonych na rzecz klientów.

Image

Karol Wąsowski - Dyrektor Działu CRM KB, Alior Bank S.A.

Ekspert z kilkunastoletnim stażem w bankowości (Citi Handlowy, Bank Millennium, PKO BP, Alior Bank) z obszaru Klienta indywidualnego i biznesowego, zajmujący się m.in. komunikacją marketingową, analizami marketingowymi, zarządzaniem produktami, wsparciem sprzedaży, a obecnie rozwojem CRM dla Klientów biznesowych. Jest absolwentem programu Canadian Executive MBA, prowadzonego przez University of Quebec at Montreal (UQAM) oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie (SGH).

Image

Aleksandra Dziurkowska - Radca prawny, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k.

Radca prawny w zespole prawa konkurencji. Współpracuje również z zespołem prawa własności intelektualnej & TMT. Doradza klientom w sprawach związanych z polskim i unijnym prawem konkurencji, w tym m.in. w kwestiach dotyczących porozumień antykonkurencyjnych, wymiany informacji między przedsiębiorcami, nadużywania pozycji dominującej, koncentracji przedsiębiorstw oraz systemów dystrybucji i ich zgodności z prawem konkurencji. Reprezentuje klientów w sprawach z zakresu zwalczania nieuczciwej konkurencji, ochrony konsumentów oraz regulacji rynków telekomunikacyjnych. Ma doświadczenie w doradztwie na gruncie ustawy o nieuczciwym wykorzystaniu przewagi kontraktowej w branży spożywczej. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie oraz podyplomowego studium Prawa Konkurencji przy Instytucie Nauk Prawnych PAN w Warszawie.

Image

Łukasz Kasprzyk - Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, Totalizator Sportowy Sp. z o.o.

Współtworzy koncepcje marketingowe i strategie biznesowe produktów kasynowych oraz zakładów bukmacherskich dla nowych marek gamingowych w świecie online. Podczas swojej przygody z branżą hazardową brał udział w 4 projektach wprowadzających produkty na rynek zagraniczny oraz polski. Obecnie kierownik zespołu zarządzania klientami online w Totalizatorze Sportowym.

Image

Dariusz Nawojczyk - CMO, Salesbook

Od ponad 14 lat buduje strategie biznesowe, produktowe i marketingowe dla firm z sektora ICT ze szczególnym naciskiem na branże hostingową, chmury obliczeniowej oraz AI/ML. Doświadczenie zdobywał we współpracy z firmami takimi jak Microsoft, home.pl, Plesk czy Oktawave.

W roku 2014 z rąk wiceministra Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju otrzymał nagrodę za najlepszą komercjalizację projektu B2B wspieranego ze środków EU. Trzy lata później wprowadza Oktawave do prestiżowego rankingu Delloite Fast 50 jako jedną z najszybciej rosnących spółek w Europie Środkowo-Wschodniej.

Pasjonat nowych technologii i nowych mediów, a także sztucznej inteligencji i teorii komunikacji. Autor książki Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes.

Image

Robert Reszkowski - Business Sales Manager, EPSON EUROPE B.V.

Doświadczenia menadżerskie na rynku IT zbiera od roku 1996, konsekwentnie przechodząc kolejne szczeble kariery poczynając od szlifów w sprzedaży detalicznej, przez hurt, aż zarządzania dystrybucją i przedstawicielstwa producenta. Bogatą wiedzę empiryczną uzupełnił podyplomowymi studiami z zakresu nowych technologii. W przeszłości związany m.in z firmami Optimus, Pronox Technology SA, obecnie jest odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań biznesowych Epson, w zakresie druku i zarządzania dokumentacją na terenie Polski i krajów bałtyckich.
W potencjale, jaki kryje technologia druku atramentowego dla biznesu (m.in. RIPS) oraz oprogramowanie do elektronicznego obiegu dokumentów skanerach, widzi szansę na zmianę modelu nowoczesnego biura na bardziej efektywny i ekologiczny.

Image

Maciej Jargiło - Account Manager, Cloudity

Image

Marek Klajn - Senior Territory Manager, Salesforce

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.