Program - Nowe wyzwania w administracji publicznej 16.02.2021

   
   

GODZINA


 

PUNKT PROGRAMU


 

09.00 – 09.30

Logowanie do platformy, powitanie, rozpoczęcie konferencji

09.30 – 10.00

Joanna Baranowska - Zastępca Dyrektora w Departamencie Rozwoju Usług – Centrum GovTech, KPRM
"Wspólna Infrastruktura Informatyczna Państwa"


10.00 – 10.40

Paweł Szmajda - Business Development Manager, Comarch
"Elektroniczna obsługa spraw panaceum na zdalną obsługę obywateli w dobie pandemii Covid 19"


10.40 – 11.00

Marcin Grygielski - ECSEI Commercial Sector Manager, Genesys Polska
"Obsługa obywatela w dobie pandemii"


 

11.00 – 11.30

Grzegorz Filarowski - CEO, Współtwórca narzędzi IT, LOG Systems sp. z o.o.
"Wsparcie działów informatycznych - operacje z każdego miejsca w LOG Plus. Smart IT - let the work flow!"


 

11.30 – 12.00

Grzegorz Obrębski, Head of Sales and Marketing, COMVERGA i Magdalena Nawrocka, Sales Manager, COMVERGA
"Szybka i skuteczna zdalna komunikacja z obywatelami"


12.00 – 12.20

Piotr Kubiak - CEO, Statlook
"2021 zdalnie i w biurze – nowa, hybrydowa rzeczywistość oraz Statlook – zestaw praktycznych narzędzi, które pomogą nam się w niej odnaleźć"


 

 

12.20 – 12.50

Bartosz Dominiak - Zastępca Burmistrza Dzielnicy Ursynów
"Drony w służbie współczesnego miasta"


12.50 – 13.20

Tomasz Kulisiewicz - Polskie Towarzystwo Informatyczne
"Kompetencje administracji publicznej wobec nowych wyzwań"


13.20 – 13.50

Sylwester Szczepaniak - Radca prawny, ekspert w obszarze paperless oraz EIDAS, Maruta Wachta sp. j.
"Paperless w administracji"


13.50 – 14.20

dr hab. Jacek Janowski - prof. uczelni, Zakład Nauk o Administracji i Bezpieczeństwa w Administracji, Wydział Administracji i Nauk Społecznych, Politechnika Warszawska
"Informatyzacja administracji publicznej w stanie pandemii i po jego zakończeniu"


14.20 

Zakończenie konferencji

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.