Program - Workflow  - systemy obiegu dokumentów 18.11.2020

   
   

GODZINA


8.30 - 9.00 

PUNKT PROGRAMU


Logowanie do platformy 

 

 

9.00 - 9.30


 

mec. Rafał Skibicki - Prawnik, Szostek_Bar i Partnerzy
"E-podpis oraz rozporządzenie eIDAS w czasie COVID19"


 

9.30 - 9.50

Stanisław Klunder - Process Automation Solution Architect, BUSINESS ONLINE SERVICES Sp. z o.o.
"Hiperautomatyzacja - kompleksowa automatyzacja procesów. Jak zwiększyć wydajność procesów optymalnie wykorzystując ludzi, roboty i inteligentne algorytmy?"


 

9.50 - 10.25

Elke Schoenemann - Sales Manager Poland, ELO Digital Office
"Pracować w firmie - czy pracować zdalnie?"


 

10.25 - 10.45

Jacek Rakoczy - Group CEO, Bpower2
"Jak podnieść produktywność pracowników zdalnych poprzez wdrożenie EIM."


 

10.45 - 11.05

 Wojciech Siemiatkowski - CTO, Shodann Sp. z o.o.
"Nowoczesna firma - Sam obieg dokumentów nie wystarczy"


 

11.05 - 11.15  Panel Webinarowy 
   

11.15 - 11.35

Monika Pietruszyńska - Senior Sales Manager,ASTRAFOX Sp. z o.o.
"Koniec ery dokumentów papierowych, czyli elektroniczny obieg dokumentów w firmie."


 

11.35 - 11.55

Bartosz Kwieciński - OPTeam S.A.
"Platforma nAxiom. Nowe podejście do digitalizacji procesów z wykorzystaniem rozwiązań low-code."

   
   
11.55 - 12.25

Agata Majchrowska - IT Project Manager, ekspert "The EU Observatory on the Online Platform Economy", wykładowca akademicki, adwokat
"Automatyzacja procesów biznesowych - w aspekcie decyzji i działań."

   
   
12.25 - 12.55

Karol Wodecki - analityk i audytor ryzyka operacyjnego, BNP Paribas Securities Services
"Przyzwyczajenia, a nowe technologie które niechętnie zmieniamy"

   
   
12.55 - 13.25

Mikołaj Machowski - St. specjalista ds. budowy repozytorium cyfrowego, Muzeum Narodowe w Warszawie
"Formaty plików graficznych do przechowywania zdigitalizowanej dokumentacji"

   
   

13.25

Zakończenie panelu głównego, zaproszenie do pokoi webinarowych

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.

SESJA WEBINAROWA

Webinarium Baseline

Michał Leśniewski i Bartłomiej Szczepaniak – Doradcy Klienta w firmie Baseline Sp. z o.o. Sp. K.
"Home office – jak dobrać właściwe narzędzie aby praca była wydajna a dokumenty bezpieczne i pod kontrolą"

 

© 2020 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.