Program - Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta 22.10.2020
GODZINA
|
PUNKT PROGRAMU
|
08.30 – 09.00 |
Logowanie do platformy, powitanie, rozpoczęcie konferencji |
|
Urszula Antonkiewicz-Kotla – Senior Vice President, Dyrektor Departamentu Zarządzania Decyzjami Biznesowymi Citi Handlowy Bank Handlowy w Warszawie S.A. „AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż, marketing i obsługę klienta”
|
09.30 – 10.00 |
Tomasz Szwelnik, Prezes Zarządu VoiceLab.AI, Dyrektor Komercjalizacji Innowacji w Digital Innovation Hub DIH4.AI
|
10.00 – 10.30 |
Piotr Kaniewski - Associate, Spaczyński Szczepaniak i Wspólnicy sp.k.
|
|
|
11.00 – 11.30 |
Anna Krawczyk - Ekspert ds. Rekrutacji i Employer Brandingu,Departament HR , Bank Gospodarstwa Krajowego |
|
|
11.50 |
Podsumowanie i zakończenie konferencji/networking/wideospotkania/chat |
|
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.