Program - Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży 4.12.2019
GODZINA
|
PUNKT PROGRAMU
|
08.30 – 09.00 |
Rejestracja uczestników / wydanie materiałów konferencyjnych |
09.00 – 09.30
|
Łukasz Kasprzyk - Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, Totalizator Sportowy Sp. z o.o.
|
09.30 – 10.00 |
Maciej Jargiło - Account Manager, Cloudity
|
10.00 – 10.30 |
Robert Reszkowski - Business Sales Manager, EPSON EUROPE B.V.
|
10.30 – 10.40 |
Prezentacja wystawców |
10.40 – 11.00 |
Przerwa kawowa |
11.00 – 11.30 |
Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
|
11.30 – 12.00 |
Błażej Pabiszczak - Prezes i Założyciel, YetiForce
|
12.00 – 12.10 |
Dariusz Nawojczyk - CMO, Salesbook
|
12.10 - 12.40 |
Izabela Szudejko – Dyrektor Centrum Agile SME/MC Management, ING Bank Śląski S.A.
|
12.40 – 13.00 |
Przerwa kawowa |
13.00 – 13.30 |
Karol Wąsowski - Dyrektor Działu CRM KB, Alior Bank S.A.
|
13.30 – 14.00 |
Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Departament Systemów Obszarów Wsparcia, Bank Pekao S.A.
|
14.00 – 14.30 |
Aneta Dąbrowska - Wicedyrektor w Departamencie Obsługi Klientów, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
|
14.30 - 15.00 |
Aleksandra Dziurkowska - Radca prawny, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k. |
15.00 |
Zakończenie konferencji |
Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie konferencji.