Szanowni Państwo
19 września 2017 roku w Warszawie odbyła się konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży".
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.
Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.
Wykłady poprowadzili:
- Bogna Tomaszewska - Product Manager, Citi Handlowy
"Nowoczesne metody dystrybucji ubezpieczeń życiowych w bancassurance. Jak w nowej rzeczywistości odnajdą się Banki?"
(Ostatni raport Citibank Research dotyczący „uberyzacji” finansów podkreśla coraz niższą liczbę klientów odwiedzających placówki bankowe. Wynik GUS pokazują jak mocno traci na znaczeniu kanał telefoniczny w obszarze bancassurance, czy to oznacza, że Internet to ten kanał dystrybucji który przejmie rolę lidera w bankowaniu a tym samym stanie się głównym punktem styku klienta w produktami ubezpieczeniowymi? Czy skomplikowane produkty należące do obszaru wealth managementu można przenieść do świata on line, w którym główne zasady gry to prostota i szybkość?).
- Izabela Ścibior - Włodek - Główny Specjalista ds. oceny ryzyka ubezpieczeniowego SIGNAL IDUNA Życie Polska
"Tele-underwriting (little „t”) jako narzędzie do optymalizacji procesu oceny ryzyka w ubezpieczeniach na życie"
- Michał Jakubowski – Dyrektor Klienta Korporacyjnego, Nationale – Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
- Szymon Płoński - Dyrektor ds. Wsparcia Sprzedaży w Ubezpieczenia online.pl Rankomat, tworzenie, rozwój, zarządzanie Systemem LEAD®
"Agent 2.0. Narzędzia informatyczne w pracy agentów ubezpieczeniowych"
- Dr Zbigniew Długosz - radca prawny, dLK Korus Okoń Radcowie Prawni sp.p.
"Tsunami regulacyjne: szanse i zagrożenia dla innowacji w ubezpieczeniach”
- Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu, VoiceLab
"VoiceLab Conversational Intelligence - nowoczesna analiza rozmów telefonicznych, weryfikacja biometryczna oraz automatyzacja obsługi klienta w sprzedaży"
- Jarosław Ryba - Prezes Zarządu Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych
"Jak ubezpieczyć 3 mln klientów firm pożyczkowych"
- Dawid Wójcicki - CEO, Voicetel Communications S.A.
"Smart Speech - pełna automatyzacja procesów obsługi telefonicznej"
Tematyka konferencji:
1.Zarządzanie i bezpieczeństwo:
- wsparcie procesów biznesowych – BPM
- Business Intelligence – analizy i raporty- archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
- bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
- zapobieganie nadużyciom i oszustwom
- rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów – fakturowanie / rachunki cykliczne / abonamentowe
- systemy obiegu dokumentów jako narzędzie wsparcia sprzedaży
- rozwój osobisty agentów ubezpieczeniowych
- Unified communications
- systemy Contact Center
- systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
- aplikacje do kalkulacji kosztów ubezpieczeń
- zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
- systemy / aplikacje raportujące, zestawienia
- rozliczanie prowizji
- system powiadamia, przypomina
- systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień
- obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów
- systemy mailingowe i SMS-owe
- porównywarki usług ubezpieczeniowych
- elektroniczny kanał ubezpieczeń
- social media w ubezpieczeniach
- rozwiązania / aplikacje mobilne
- usługi mobilne – mapy / lokalizacja
- sprzęt agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne,komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto
Grupa docelowa:
Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:
- Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów
- Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii
- Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PARTNER BRĄZOWY
PARTNER
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PATRON HONOROWY
PRELEGENCI
Tomasz Szwelnik
Prezes Zarządu, VoiceLab
dr Zbigniew Długosz
Radca Prawny, dLK Korus Okoń Radcowie Prawni sp.p.
Szymon Płoński
Dyrektor ds. Wsparcia Sprzedaży w Ubezpieczenia online.pl Rankomat
CEO, Voicetel Communications S.A.
Prezes Zarządu Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych