19.09.2018r.
Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży
Szanowni Państwo
19 września 2018 roku w Warszawie odbyła się konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"
Serdecznie dziękujemy Uczestnikom za aktywność, Partnerom i Prelegentom za merytoryczne panele oraz Patronom Medialnym za rozgłos.
Zapraszamy do śledzenia aktualnego kalendarium wydarzeń na naszej stronie oraz na Facebooku.
Prelekcje poprowadzili:
- Ryszard Zawadzki - Dyrektor Placówki Partnerskiej Aviva i Damian Zawadzki - autor bloga www.uczciwieoubezpieczeniach.pl
"Budowanie marki agenta ubezpieczeniowego w internecie"
- Jak zaistnieć w internecie i pozyskać nowych klientów?
- Facebook jako narzędzie do komunikacji z klientami
- Narzędzia wykorzystywane do promocji własnej marki
- Internetowy wizerunek agentów i firm w Polsce
- Michał Daras – Business Development Manager,dcs.pl sp. z o.o.
"Elastyczne, bezpieczne oraz konkurencyjne cenowo narzędzia wspierające sprzedaż."
(Zapewnienie odpowiednich narzędzi pracy dla sieci sprzedaży jest kluczowe, żeby wyróżnić się na bardzo konkurencyjnym rynku ubezpieczeniowym i budować efektywną sieć sprzedaży. Możliwość szybkiej zmiany polityki sprzedażowej, sposobu nagradzania i rozliczania sprzedawców oraz łatwość zarządzania portfolio produktowym jest bardzo ważnym elementem strategii dystrybutorów jak i dostawców produktów ubezpieczeniowych.)
- Prof. UEK dr hab. Monika Szaraniec - Profesor Nadzwyczajny w Katedrze Prawa Cywilnego i Gospodarczego, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
"Publicyzacja regulacji dystrybucji usług ubezpieczeniowych"
- Bartosz Wojno - Radca Prawny, Łyszkiewicz Tarasiuk Kancelaria Radców Prawnych sp. p.
"Analiza potrzeb klienta w praktyce z uwzględnieniem nowoczesnych kanałów komunikacji"
- Dorota Jezierska - Dyrektor Biura Ubezpieczeń na Życie, SIGNAL INDUA Życie Polska TU S.A.
"Oszustwa ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach na życie"
- Marta Zięba-Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego, €uropejska Federacja Doradców Finansowych Polska (€FFP POLSKA)
"Kwalifikacje po europejsku (krajowa rama kwalifikacji), a narzędzia fin-tech w pracy Doradcy Finansowego"
- Anna Czech - Senior Dyrektor, Prudential Polska i dr Wojciech Topczewski - Senior Dyrektor, Prudential Polska
"Wpływ wiedzy i umiejętności agenta ubezpieczeniowego na badanie potrzeb klienta w ubezpieczeniach na życie"
- Przemysław Zawadzki - Kierownik Zespołu Sprzedaży i Anna Gomza - Ekspert komunikacji omnichannel w Tide Software Sp. z o.o.
"Nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w branży ubezpieczeniowej"
Tematyka konferencji:
1.Zarządzanie i bezpieczeństwo:
- wsparcie procesów biznesowych – BPM
- Business Intelligence – analizy i raporty- archiwizacja danych, back-up, kopie zapasowe
- bezpieczeństwo, przetwarzanie i dostępność informacji, danych osobowych i danych wrażliwych
- zapobieganie nadużyciom i oszustwom
- rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
- rozliczanie finansów – fakturowanie / rachunki cykliczne / abonamentowe
- systemy obiegu dokumentów jako narzędzie wsparcia sprzedaży
- rozwój osobisty agentów ubezpieczeniowych
- Unified communications
- systemy Contact Center
- systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
- aplikacje do kalkulacji kosztów ubezpieczeń
- zarządzanie elektronicznymi obrazami dokumentów, obieg dokumentów, technologie OCR
- systemy / aplikacje raportujące, zestawienia
- rozliczanie prowizji
- system powiadamia, przypomina
- systemy wysyłki dokumentów, ofert odnowień
- obsługa druków płatności, formularzy zgłoszeniowych oraz formularzy do poleceń klientów
- systemy mailingowe i SMS-owe
- porównywarki usług ubezpieczeniowych
- elektroniczny kanał ubezpieczeń
- social media w ubezpieczeniach
- rozwiązania / aplikacje mobilne
- usługi mobilne – mapy / lokalizacja
- sprzęt agenta: organizery, terminarze i notesy elektroniczne,komputery, laptopy, drukarki, skanery, telefony, aparaty foto
Grupa docelowa:
Kadra zarządzająca instytucji finansowych/doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:
- Dyrektorzy/ kierownicy placówek centralnych i oddziałów
- Kierownicy zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osoby decydujące o zakupie nowych technologii
- Przedstawiciele działów: rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwem danych, analityków baz danych, integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnego
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*
Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.
PARTNERZY
PARTNERZY MERYTORYCZNI
PATRON HONOROWY
PRELEGENCI
Damian Zawadzki
autor bloga
uczciwieoubezpieczeniach.pl