10.04.2019 r.

Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta

Sztuczna inteligencja (AI) nie jest tylko wytworem bujnej wyobraźni, lecz bardzo poważnym pretendentem do zdobycia statuetki najważniejszej innowacji ostatnich lat. AI otwiera ogromne możliwości, więc inwestorzy od słów szybko przejdą do czynów, wykorzystując jej potencjał i przeliczając na realne zyski.AI to kluczowy termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. W obsłudze klienta drzemie ogromny potencjał, który już za chwilę po raz kolejny zostanie wyrwany z zimowego snu za sprawą nowoczesnych technologii. 

 

Wszystkich zainteresowanych nowinkami technologicznymi i możliwościami ich zastosowania w biznesie zapraszamy do udziału w konferencji "Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta", która odbędzie się 10 kwietnia 2019 roku w Warszawie.

Loklizacja: Centrum Bankowo - Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12,Warszawa, Piętro 1, Sala A

W programie m.in.:

  • Marta Zięba-Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju w Europejskiej Federacji Doradców Finansowych
    "Future in finance services. 
    Co zrobisz gdy stracisz pracę przez Roboty - śmierć i narodziny nowej kariery zawodowej.”
    (Sektor finansowy funkcjonuje w  coraz lepszych warunkach makroekonomicznych, ale stoi w obliczu nowych trudnych warunków. Perspektywy gospodarcze znacznie się poprawiły, a jednocześnie innowacje technologiczne i presja rentowności zmuszają rynek do kolejnych automatyzacji procesu usług finansowych. Wraz z zakończeniem głównych aspektów regulacji rynku finansowego, otwiera się przestrzeń, dla banków i innych instytucji finansowych, do dalszego rozwoju. A co z pracującymi tu ludźmi, ich ogromną wiedzą oraz kwalifikacjami? Co w dobie zanikania zapotrzebowania na usługi finansowe dostarczane przez specjalistów, pośredników i doradców finansowych? Kto przetrwa, a kto zmieni swoją profesję? Co robić i jak myśleć by dostosować się do zmieniającego się rynku?)

  • Tomasz Witt - Menadżer Obsługi Multikanałowej – Santander Bank Polska S.A. i Patryk Goździk - Team Leader Zespołu Doradców Klienta - Santander Bank Polska S.A.
    "Technologie biometryczne w bankowości"
    (- Czym jest Biometria?
    - Czy Biometria może budować biznes?
    - Czy Biometria to kolejny gadżet?
    - Czy Biometria to przyszłość?)

  • Krystyna Jarek – Expert - Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski
    "Chatbot w rękach projektanta, czyli jak projektować obsługę klienta wspieraną AI"
    (Poznaj 10 zasad projektowania Sztucznej Inteligencji, które pozwolą łączyć trzy obszary – biznes, technologię i klienta. Choć AI stała się modnym i popularnym hasłem, zaprojektowanie rozwiązania bazującego na jej możliwościach wymaga solidnego warsztatu. Jako projektantka i badaczka AI zaprezentuję kluczowe aspekty projektowania AI, aby projekt był możliwy do wdrożenia, odpowiadał na potrzeby biznesu i wywoływał satysfakcję klientów.)

  • Wojciech Ogórek - Starszy Architekt, Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski

    „AI w Banku ING”
    (Po krótkim wstępie – co w ogóle rozumiemy pod pojęciem AI w ING, pokazane będą dwie grupy tematów:
    1.       Fundamenty – czyli w jaki sposób promujemy i budujemy środowisko w którym rozwiązania bazujące na takich „technologiach”/”trendach” jak Sztuczna Inteligencja mogą w łatwy sposób powstawać i być rozwijane (będzie trochę o organizacji, podwoziu technologicznym, zarządzaniu backlog-iem spraw AI itd…)
    2.       Zastosowania – czyli dość zgrubnie (niestety czas L ) o tym gdzie w Banku i do rozwiązywania jakich problemów używamy mechanizmów które można określić mianem Sztucznej Inteligencji.)


  • Tomasz Szwelnik - Prezes Zarządu,Voicelab Sp. z o.o.
    "Sztuczna inteligencja w zastosowaniach biznesowych, czyli jak voiceboty automatyzują pracę człowieka"

  • Paweł Wałuszko - Solutions Engineer, AI FORCE 1 Sp. z o.o.
    "AI+Czatboty, czyli automatyzacja procesu sprzedaży i Biura Obsługi Klienta"

    (Sztuczna Inteligencja jest nazywana kolebką czwartej rewolucji przemysłowej. Wiele się o niej mówi, ale czy jest w zasięgu ręki przeciętnego przedsiębiorcy? Czy istnieją rozwiązania, które mogą zautomatyzować procesy sprzedaży, obsługi gwarancji lub cały BOK? Podczas prelekcji ekspert przedstawi Czatbot MySocialSeller jako proste rozwiązanie, które pozwala każdemu przedsiębiorcy na czerpanie korzyści, które wynikają z wdrożenia rozwiązania AI w swoim biznesie.
    Na prelekcji dowiemy się:

    - jakie są trendy i prognozy rynkowe
    - czym są czatboty – ich wady, zalety
    - na jakim poziomie jest obsługiwany język polski
    - jak wygląda proces trenowania AI
    - jakie są możliwe zastosowania
    - skalę finansowych korzyści wynikających z wdrożenia)

  • Marcin Witold Pieniążek - Account Manager, Tide Software Sp. z o.o.
    "Od algorytmiki do AI – Dialer predyktywny dla Call Center"

  • Wojciech Siemiątkowski - Współzałożyciel, CTO w firmie Shodann
    "Samo uczące się systemy na przykładzie obiegu dokumentów firmy Shodann"
    (Na podstawie obiegu dokumentów finansowych zaprezentowanie zostanie jak uczenie pozwoliło zredukować proces do minimum.)

  • Maciej Stanusch - Prezes Zarządu,Stanusch Technologies S.A.
    "Czy voiceboty oznaczają kres contact center?"

  • Ada Andruszkiewicz - Head of Product, Talkie.ai
    "Bot prawdę Ci powie, czyli czego tak naprawdę chcą Twoi klienci?"

 Tematyka konferencji:

  • komunikacja telefoniczna
  • systemy contact center
  • AI w CRM jako narzędzie wspomagające sprzedaż,marketing i obsługę kilenta
  • chatboty
  • self service
  • optymalizacja pracy i kosztów
  • analiza i rozpoznawanie mowy
  • wirtualni asystenci
  • bezpieczeństwo danych
  • aspekty prawne


Grupa docelowa:

Do udziału zapraszamy przedstawicieli:

  • instytucji finansowych
  • firm ubezpieczeniowych
  • operatorów telekomunikacyjnych
  • zakładów produkcyjnych i przemysłowych
  • działów e-commerce
  • portali internetowych


Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

logo-ai-force-1---200.png
200axium-logo-1---kopia.jpg
n200kopia-logo_vl.png
shodann.jpg
300-logo_tidesoftware_black-11.jpg
talkie.ai_logo250.png
logo-nlpexp---200.png

PATRONI HONOROWI

pte-grafika.png
effp.jpg
pssi_logo.png
igelek.jpg

PRELEGENCI

Marta Zięba Szklarska - Dyrektor ds. Rozwoju Międzynarodowego w Europejskiej Federacji Doradców Finansowych Polska (€FFP Polska) 

Tomasz Witt - Menadżer Obsługi Multikanałowej – Santander Bank Polska S.A.

Marcin Witold Pieniążek - Account Manager, Tide Software Sp. z o.o.

Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.

Paweł Wałuszko - Solutions Engineer,  AI FORCE 1 Sp. z o.o.

Patryk Goździk - Team Leader Zespołu Doradców Klienta - Santander Bank Polska S.A.

Wojciech Ogórek - Starszy Architekt, Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Śląski

Ada Andruszkiewicz - Head of Product w Talkie.ai

Krystyna Jarek – Expert - Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski

Wojciech Siemiątkowski - Współzałożyciel, CTO w firmie Shodann

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki