17.06.2020 r.

Workflow - dokumenty pod kontrolą 

Współczesny biznes charakteryzuje się szybką reakcją na pojawiające się zmiany. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest posiadanie odpowiedniej informacji w odpowiednim czasie. Co jest nośnikiem informacji w przedsiębiorstwie? Dokumenty!
Sprawne zarządzanie dokumentami jest bardzo ważne. Uporządkowane dokumenty nie tylko ułatwiają pracę, ale przede wszystkim stanowią o powodzeniu przedsiębiorstwa. Każda firma potrzebuje odpowiednich narzędzi, by profesjonalnie prowadzić komunikację, nie tyko wewnątrz firmy, ale też na zewnątrz.
Co jest odpowiedzią na potrzeby polskich przedsiębiorców? Z pewnością są to systemy, które ułatwią, usprawnią, zautomatyzują pracę każdej firmy.

Już dziś zapraszamy Państwa do udziału w konferencji ONLINE "Workflow – dokumenty pod kontrolą", która odbędzie się 17 czerwca 2020.
 
Prelekcje poprowadzą m.in.:
  • Izabela Mrochen - certyfikowany ekspert ds. dostępności cyfrowej (WCAG)
    "Dokument w formacie PDF dostępny cyfrowo - techniki i strategie zgodne z zasadami WCAG"

  • dr Danuta Kajrunajtys - Uniwerystet Ekonomiczny w Krakowie
    "Cyfrowe ręce robotów w procesach workflow"
    (Proces workflow można rozpatrywać w skali organizacji i w mikroskali obejmującej prace wykonywane na stanowisku wyposażonym w komputer. Rozwijane od kilkunastu lat podejście znane jako Robotic Process Automation (RPA) dostarcza narzędzi do budowania i uruchamiania robotów cyfrowych. Mogą one być eksploatowane jako „attended” oraz jako „unattended”. Z badań firm zajmujących się analizą rynku RPA (Gartner, Forrester czy HfS) wynika, że obecnie w świecie najwięcej uruchamia się tych ostatnich. Roboty działające bez nadzoru zostają umieszczone w przestrzeni cyfrowej przedsiębiorstwa i powinny działać. Niestety zdarza im się nie wykonać zadania do końca albo nie wykonać poprawnie.  Postawmy pytanie: czy można poprawić odsetek poprawnie wykonanych zadań przez roboty? Tego dowiecie się podczas prelekcji. W toku prezentacji omówiony zostanie dominujący obecnie model współpracy ludzi i robotów.)

  • Andrzej Krótki - Prezes Zarządu i Konsultant Strategiczny w LEAN TO WIN Sp. z o. o., Autor książki "Skuteczny Lider Lean"
    "Zdalnie, czyli jak? W gąszczu narzędzi i możliwości. Subiektywny przegląd efektywnych narzędzi do pracy zdalnej"
    (Prelegent podzieli się doświadczeniami z pracy zdalnej w różnych komunikatorach i środowiskach. Doświadczenia czerpie z kilkunastu firm, z którymi pracuje na różnych narzędziach pomagając im w usprawnianiu procesów i zarabianiu. Robi to w 100% zdalnie bazując na najlepszych praktykach i najprostszych rozwiązaniach.)

  • Elke Schoenemann - Sales Manager Poland, ELO Digital Office
    "Przyszłość jest cyfrowa - Cyfryzacja tylko dla dużych podmiotów - NIE"
    (Rzeczywiście, cyfryzacja nie jest już kwestią dużych budżetów IT, ona jest teraz dostępna dla każdej firmy, dużej czy małej. Wręcz przeciwnie: Zwłaszcza w mniejszych firmach, zatrudniających niewielu pracowników, cyfryzacja często prowadzi do bardziej efektywnego środowiska pracy, w którym można zaoszczędzić koszty. Ponadto, same rozwiązania cyfrowe uległy zmianie, są znacznie bardziej przyjazne dla użytkownika i elastyczne oraz mogą być wdrażane znacznie szybciej i łatwiej.
    Aktualnie się rozmawia dużo o pracy zdalnej – Jak to organizować, aby żadna sprawa nie utknęło i też są spełnione wymogi prawne?)

  • Mateusz Borowiak - Senior Sales Executive, Exact Software Poland
    "Automatyzacja procesów biznesowych – obieg dokumentów z wykorzystaniem workflow"

  • mec. Rafał Sibicki - Prawnik, Szostek_Bar i Partnerzy
    "Jak rozporządzenie eIDAS i ePodpis zmieniły prawnie obieg dokumentów"
    (Wybuch pandemii spowodowanej wirusem SARS-CoV-2 zmusił zarówno podmioty prywatne jak i podmioty publiczne do niemal natychmiastowej depapieryzacji i przejścia na działalność on-line. To wszystko było możliwe właśnie dzięki kwalifikowanemu podpisowi elektronicznemu oraz przepisom rozporządzenia eIDAS. Do pełnej cyfryzacji wciąż jednak daleka droga. Cały czas wokół samego podpisu elektronicznego krąży wiele niedopowiedzeń, powodujących powstanie licznych kontrowersji. Kontrowersji jak najbardziej nadających się do wyjaśnienia. W swoim wystąpieniu prelegent najpierw omówi podstawowe zagadnienie związane z wykorzystaniem podpisu elektronicznego w obrocie gospodarczym jak również w kontaktach z administracją państwową. Następnie poruszone zostaną tematy powiązane z wątpliwościami, takimi jak kwestia ważności podpisu elektronicznego wyposażonego w funkcję skrótu SHA-1, kwestia wystąpienia kolizji podpisów elektronicznych z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych czy uchwalonymi przepisami wynikającymi z walki z pandemią.)

  • mec. Stefan Cieśla - Prawnik i właściciel Kancelarii Prawnej Cieśla&Cieśla sp.k.
    "Systemy uwierzytelniania dokumentów - kiedy dokument wyrażony w formie elektronicznej wywołuje skutki prawne?"
    (Podczas prelekcji poruszone zostaną:
    1. Istota uwierzytelniania dokumentu
    2. Kilka słów o historii uwierzytelniania dokumentu
    3. Cechy skutecznego oświadczenia woli: „Prawny dokument = Oświadczenie woli”,
    4. Oświadczenia woli w dobie Społeczeństwa 2.0:
     - Przekaz dokumentu na trwałym nośniku – m.in. ustawa z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz.U. z 2016r. poz. 1528),
     - ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej) - ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2005 r., nr 64, poz. 565, ze zm.)
     - podpis elektroniczny, - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (Dz. Urz. UE L 257 z 28.07.2014), oraz ustawa z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162)
     - „Krajowa Infrastruktura Zaufania” w procesie „podpisu elektronicznego”,
     - Podpis elektroniczny a Certyfikaty kwalifikowane)

 

Tematyka konferencji:

- Czym jest e-dokument i jak go wykorzystać?
- Jakie są wady i zalety systemów EOD i workflow?
- Jak to robią inni? - case study
- Zarządzanie dokumentacją w nowoczesnym przedsiębiorstwie
- Wykorzystanie e-faktury do generowania oszczędności
- Podpis elektroniczny i jego zastosowanie
- Zarządzanie uprawnieniami i dostępem
- Systemy archiwizacji
- Digitalizacja dokumentów
- Systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- Systemy faksowe, skaner, mail
- Workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- Portale korporacyjne inter/intra/extranet

Grupa docelowa:
- CIO, Dyrektorzy i Kierownicy działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
- Dyrektorzy i Kierownicy Administracyjnych
- Dyrektorzy i Kierownicy odpowiedzialni za zarządzanie drukiem i korespondencją
- Osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
- Dyrektorzy i Kierownicy ds. operacyjnych
- Kierownicy ds. zakupów

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNER

Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image

PRELEGENCI

Elke Schoenemann - Sales Manager Poland, ELO Digital Office

Izabela Mrochen - certyfikowany ekspert ds. dostępności cyfrowej (WCAG)

Mateusz Borowiak - Senior Sales Executive, Exact Software Poland

dr Danuta Kajrunajtys - Uniwerystet Ekonomiczny w Krakowie

Andrzej Krótki - Prezes Zarządu i Konsultant Strategiczny w LEAN TO WIN Sp. z o. o., Autor książki "Skuteczny Lider Lean"

Rafał Skibicki - Associate w Kancelarii Szostek_Bar i Partnerzy

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.