31.01.2018r.

Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Korzyści z systemów CRM jest wiele. Jednak najważniejsze z nich to: realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych,

Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb? Jak być o krok przed konkurencją?

Zapraszamy do wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach systemów CRM podczas wydarzenia, które odbędzie się 31 stycznia w Warszawie - "Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM".

W programie:

- Dawid Wójcicki - CEO, Voicetel Communications S.A.
"Lydia - zwiększanie konwersji dzięki automatycznej prewalidacji leadów w telefonicznych kampaniach outboundowych"

- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
"SocialCRM - zarządzanie klientami w mediach społecznościowych"
(Prelegent opowie o tym jak w mediach społecznościowych zachowują się klienci, jak ich znaleźć, zaangażować, rozmawiać z nimi i jak przekuć to na odpowiednią sprzedaż. Jak uniknąć "kryzysów wizerunkowych" i jak sobie z ewentualnymi poradzić. Kiedy to my musimy wystawić rękę do klienta, a kiedy to on sam potrzebuje naszego rozwiązania, ale jeszcze nie potrafi go nazwać.)

- dr Przemysław Tomczyk - Wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego, goscinnie wykładał w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu.
"Rodzaje wiedzy od klienta i możliwości ich wykorzystania. Studia przypadków."
(Wiedza od klienta (Knowledge from Customer - KfC) to wszystko, co klient wie i potrafi, a co może stać się wartością dla firmy. Istnieje wiele rodzajów tej wiedzy i każdy można wykorzystać. Studia przypadków są ilustracją tych możliwości na rynku polskim.)

- Tomasz Szwelnik - Prezes VoiceLab
"VoiceLab Conversational Intelligence - automatyzacja obsługi klienta w sprzedaży, nowoczesna analiza rozmów telefonicznych oraz weryfikacja biometryczna"

- Marta Świątkiewicz - Tańska - CEE Integration Leader, IBM Watson Explorer i Jacek Grzyb - Knowledge Engineer, teamLeaders
"Pięć powodów, dla których nie musisz wdrażać systemu CRM."
(Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat systemy CRM stały się elementem budowania konkurencyjnej przewagi na rynku. Dziś – w erze powodzi cyfrowych, nieustrukturyzowanych danych, rozwoju liczby punktów kontaktu klienta z firmą, rozproszenia informacji i złożoności informatycznego ekosystemu - ich użyteczność, szczególnie w dużych firmach, spada. Przed decyzją o wdrożeniu, warto postawić sobie pytanie na ile są one w stanie przynieść firmie realne korzyści. Istnieje bowiem co najmniej 5 powodów, które każą zastanowić się czy CRM będzie najlepszym możliwym rozwiązaniem.)


- dr Wojciech Trzebiński - Departament Badań i Rozwoju Zaangażowania Interesariuszy, Banku Pekao SA
"Zachowania konsumentów w gospodarce opartej na wiedzy - co z tego wynika dla biznesu?"
(Duża grupa zjawisk w obecnej rzeczywistości rynkowej wynika z kluczowej roli wiedzy w tworzeniu produktów i ich odbiorze przez konsumentów. W związku z tym powstaje pytanie: jak to przekłada się na sposób zachowań konsumentów wobec firm? Czy takie zjawiska jak konsumpcja współdzielona, omnikanałowość i transformacyjność usług powinny zmienić podejście, w jaki firmy zarządzają relacjami ze swoimi klientami?)

- Maciej Sasin - trener, coach, konsultant rozwoju organizacji, założyciel Akademii Rozwoju Kompetencji.
"Pro Sell Tools - model aktywnej sprzedaży w świecie 2.0"
(Model Pro Sell Tools to metaforyczny most który budujemy z klientem, to 12 obszarów które trzeba uwzględnić w projektowaniu strategii sprzedaży każdej firmy. Wykład zostanie oparty na ostatnio wydanej książce prelegenta.)

Tematyka konferencji:
  • Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
  • Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
  • Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  • Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Contact Center
  • Workflow
  • Business Intelligence
  • Analiza danych klienta
  • Zarządzanie wiedzą
  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • Usługi i aplikacje mobilne
  • Systemy mailingowe i SMS-owe
Grupa docelowa:
  • Przedstawiciele Zarządu
  • Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNERZY

PARTNERZY MERYTORYCZNI

PRELEGENCI

Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24
dr Wojciech Trzebiński - Departament Badań i Rozwoju Zaangażowania Interesariuszy, Banku Pekao SA
Jacek Grzyb - Knowledge Engineer, teamLeaders
dr Przemysław Tomczyk - Akademia Leona Koźmińskiego
Maciej Sasin - trener, coach, konsultant rozwoju organizacji, założyciel Akademii Rozwoju Kompetencji
Dawid Wójcicki - CEO, Voicetel Communications S.A.
Tomasz Szwelnik - Prezes VoiceLab
Marta Świątkiewicz - Tańska - CEE Integration Leader, IBM Watson Explorer