Intensywne zmiany zachodzące na polskim rynku ubezpieczeń wymagają wdrażania przez firmy nowoczesnych rozwiązań ułatwiających komunikację z klientem, jego obsługę oraz doradztwo około-ubezpieczeniowe. Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować nie tylko na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, ale także utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług.
22 września w Warszawie odbyła się konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży". Dziękujemy za przybycie Uczestnikom, Patronom Honorowym, Partnerom, Ekspertom i Patronom Medialnym.
Wykłady poprowadzili:
- Filip Przydróżny - Dyrektor Biura Ubezpieczeń Osobowych, Concordia Ubezpieczenia - "Wprowadzanie nowych rozwiązań na rynek. Aspekt komunikacyjny, technologiczny i produktowy"
- Tomasz Szulkowski - Mobile Strategy Director, MoBehave i Adam Tychmanowicz - Prezes Zarządu Neptis S.A. - "Mobile zmieni model biznesu w ubezpieczeniach – poznaj możliwości nowych technologii"
- Jakub Kubalski - Associate, IP&TMT Practice, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka - "eMarketing w zgodzie z prawem? – e-mail, telefon, social media"
- Anna Zbyszewska-Hryniewicz - Strategic Planning Director, AVIVA - "Alternatywne i innowacyjne kanały informacji i sprzedaży usług ubezpieczeniowych od Agenta do Facebooka…."
- Weronika Niżnik - Digital Project Manager, IRCenter - "Internet jako funnel sprzedaży ubezpieczeń online-direct."
- Katarzyna Ksiażkiewicz - Prezes Zarządu, Call Center Online Sp z o.o. - „Jak wykorzystać pełną moc telemarketingu w branży ubezpieczeniowej”
- Marcin Konopka - Co-Founder & Business Development Director, BERGSystem, ETHICA BUSINESS Sp. z o.o. - „Wytyczne KNF dotyczące badania adekwatności produkt - Mobilna Analiza Potrzeb Klienta”