28 stycznia w Warszawie odbyła się konferencja "Szyte na miarę" rozwiązania dla branży fashion. Dziękujemy za przybycie Partnerom, Ekspertom i Uczestnikom.
Podczas konferencji wykłady poprowadzili :
- Michał Kluska - Adwokat, Partner EVERBERG - "Marketing szyty na miarę. Zwiększenie możliwości dzięki rozwiązaniom prawnym"
- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24 S.A. - "Jak wykorzystać dane z mediów społecznościowych w segmencie fashion?"
- Joanna Kosman - Kierownik marketingu, Answear.com - "Rodzaje narzędzi używanych do promocji sklepów internetowych z segmentu Fashion"
- Justyna Dziegieć - eCommerce Manager, L'Oréal Polska - "eVisual Merchandising – czyli jak przygotować markę odzieżową/ biżuteryjną/ kosmetyczną do sprzedaży w e-commerce"
- Magdalena Miernik - prawnik, założyciel i redaktor naczelny Lookreatywni.pl - "Kolekcje modowe pod ochroną" - wykład o charakterze case study, poruszający tematykę prawa własności intelektualnej w branży modowej.
- Mirosława Achinger - Prezes Zarządu, ODL - "Jak IT pomaga budować przewagę konkurencyjną w świecie omnichannel?"
- Artur Racicki - CEO, Social WiFi - "Wi-Fi w sklepach jako spoiwo sprzedaży offline i online"
- Mateusz Kowalczyk - PR&Marketing Manger i Grzegorz Sadłoń - eCommerce Analytics Manager, i-systems - "Rozwiązania dedykowane w modzie. Case study 8a.pl"
- Justyna Ołtarzewska - Projektant, Atelier Mody
"Jak otwarcie sklepu internetowego wpływa na biznes modowy?"