04.12.2019 r.

 Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży

Prowadzenie działań sprzedażowych, marketingowych czy promocyjnych wymaga już nie tylko podstawowej wiedzy o kliencie. Aby prowadzone działania były skuteczne potrzebna jest szersza wiedza o klientach, ich upodobaniach i doświadczeniach. Niezawodny system CRM pomaga zarządzać kontaktami, doświadczeniami Klienta i zwiększać zyski firmy.


Jakie cechy powinien mieć system CRM? Jak być o krok przed konkurencją? Jak w tym celu wykorzystać dostępne narzędzia - AI, Customer Experience, Business Intelligence?

 
Zapraszamy do wspólnej debaty o rozwoju i możliwościach nowoczesnych systemów do obsługi klienta, komunikacji i zwiększeniu sprzedaży podczas wydarzenia, które odbędzie się 4 grudnia w Warszawie - "Wielokanałowa komunikacja z klientem, a wzrost efektywności sprzedaży".

 

Prelekcje podczas tego wydarzenia poprowadzą:

  • Łukasz Kasprzyk - Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, TOTALIZATOR SPORTOWY Sp. z o.o.
    "Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem online (B2C)"

    (Jak wyjść poza utarty schemat poszukiwania systemu CRM w digitalu. Czy dokonując researchu możemy wziąć pod uwagę systemy, gdzie w opisie słowem kluczowym nie jest już “CRM system”? Jakie moduły powinien posiadać system CRM i jakie jest ich przełożenie na zarządzanie relacją z klientem?)

  • Aneta Dąbrowska - Wicedyrektor w Departamencie Obsługi Klientów, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    "Nowe podejście do projektowania usług, wykorzystanie Customer Experience i dostosowanie działań do potrzeb klientów w ZUS"
    (W wystąpieniu poruszone zostaną kwestie:
    - wprowadzonego w ZUS podejścia do projektowania usług;
    - wykorzystania Customer Experience w budowaniu usług dla klientów;
    - wykorzystania innych narzędzi wykorzystywanych do budowania usług dla klientów;
    - dobrych praktyk w budowaniu usług dla klientów na przykładzie wdrożenia elektronicznych zwolnień lekarskich (e-ZLA).

  • Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.
    "Zanim nadejdzie SUPERINTELIGENCJA"

  • Robert Reszkowski - Business Sales Manager, EPSON EUROPE B.V.
    "CSR – społeczna i ekologiczna odpowiedzialność biznesu w świetle najnowszych osiągnięć w technologii drukowania"

  • Dariusz Nawojczyk - CMO, Salesbook
    "Kiedy CRM ma sens? Albo jak nie tracić zasobów firmy na zbędne wdrożenia"
    (Dlaczego dane w CRM mogą przekłamywać rzeczywistość? Jak zasilać CRM informacjami, które są obiektywne i pozwalają na analitykę procesu sprzedażowego? Czego menedżer dowie się z danych, korzystając z narzędzi typu Sales Acceleration?)

  • Karol Wąsowski - Dyrektor Działu CRM KB, Alior Bank S.A.
    "Działania CRM dla Klientów Biznesowych – analiza danych Klientów z uwzględnieniem narzędzi Business Intelligence"

  • Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Departament Systemów Obszarów Wsparcia, Bank Pekao S.A.
    "Jak roboty wspierają obsługę Klienta w Banku Pekao"

  • Aleksandra Dziurkowska - Radca prawny, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k.
    "Algorytmy, dane z rynku i systemy wewnętrzne – jak zapewnić zgodność z prawem konkurencji"
    (W rozwiniętej gospodarce informacja to dobro ekonomiczne i podstawa sukcesu rynkowego. Jednak nie każda informacja może być legalnie uzyskana i wykorzystana. Za wymianę informacji przez konkurentów grożą wysokie kary pieniężne nakładane przez Prezesa UOKiK, a ujawnienie tajemnicy przedsiębiorstwa może wiązać się z odpowiedzialnością odszkodowawczą. Prawidłowa ocena tego co dozwolone, jest zatem istotnym punktem działalności gospodarczej. Jakie informacje mogę zbierać? Które z nich mogą zasilać moje wewnętrzne systemy i wspierać prace mojego przedsiębiorstwa? Te wątpliwości postaramy się wspólnie rozstrzygnąć w czasie wystąpienia.)

  • Izabela Szudejko – Dyrektor Centrum Agile SME/MC Management, ING Bank Śląski S.A.
    "CRM w banku w segmencie SME/MC"
    (Jaką rolę pełni CRM w banku w segmencie klientów korporacyjnych? Jakie procesy wspiera? Co jest potrzebne do udanego wdrożenia CRM? Co dalej? Jak nowocześnie rozwijać system? CRM to nie wszystko. Jakie systemy współpracujące wykorzystujemy? Jak będzie wyglądała przyszłość CRM? W trakcie wystąpienia poszukamy wspólnie odpowiedzi na te pytania.)

  • Maciej Jargiło - Account Manager, Cloudity
    Marek Klajn - Senior Territory Manager, Salesforce

    "Czy to koniec ery CRM? Jak sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów i pracowników"
    (Odpowiednie zarządzanie danymi w dzisiejszych czasach to kluczowy aspekt budowania przewagi konkurencyjnej. Jedno źródło prawdy o kliencie, interakcjach oraz wszystkich powiązanych z nim elementach to niesamowite narzędzie, które kształtuje podstawy działania firm będących liderami w swoich dziedzinach. Podczas prelekcji odpowiem na pytanie Jak wykorzystać dostępną technologię aby zbudować jedno źródło prawdy w organizacji.)

  • Błażej Pabiszczak - Prezes i Założyciel, YetiForce
    "Niestandardowa rozbudowa CRM w praktyce”
 
 
Tematyka konferencji:
  • Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
  •  AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  •  Customer Experience
  •  Omnichannel Customer Management
  • Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
  •  Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Skuteczna komunikacja
  • Contact Center
  • Workflow
  • Business Intelligence
  •  Analiza danych klienta
  • Zarządzanie wiedzą
  • Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
  • Usługi i aplikacje mobilne
  • Systemy mailingowe i SMS-owe
 

Grupa docelowa:

  • Przedstawiciele Zarządu
  • Dyrektorzy i Kierownicy zarządzający działami: Marketingu, Sprzedaży, Handlowym, IT, BOK
  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.

Udział jest płatny dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych związanych z tematyką konferencji - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

Uczestnikom gwarantujemy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

PARTNER BRĄZOWY

Image
Image
Image

PARTNERZY

Image
Image
Image
Image

PARTNERZY MERYTORYCZNI

Image

PRELEGENCI

Maciej Stanusch - Prezes Zarządu, Stanusch Technologies S.A.

Aneta Dąbrowska - Wicedyrektor w Departamencie Obsługi Klientów, Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Robert Reszkowski - Business Sales Manager, EPSON EUROPE B.V.

Marek Klajn - Senior Territory Manager, Salesforce

Łukasz Kasprzyk - Kierownik Zespołu Zarządzania Klientami, Departament Gier Online, TOTALIZATOR SPORTOWY Sp. z o.o.

Dariusz Nawojczyk - CMO, Salesbook

Błażej Pabiszczak - Prezes i Założyciel, YetiForce

Jan Maria Kowalski, Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao S.A

Aleksandra Dziurkowska - Radca prawny, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k.

Maciej Jargiło - Account Manager, Cloudity

© 2019 PIRB. All Rights Reserved. Designed By Dariusz Niedźwiecki.